Hallo ik ben kittycat69 Ik wil me even voorstellen ,omdat ik hier nieuw ben. Ik en me partner willen graag een kindje,we zijn pas 2 maanden bezig.En de eerste maand hadden we al een vroege miskraam,het doet wel een beetje pijn.Omdat we allebei niet meer zo jong zijn,hopen we dat we niet lang hoeven te wachten.Ik zelf werk in de zorg,en me partner is vrachtwagenchauffeur.Ben benieuwd of het gezellig word op deze site,ik ben wel nieuwsgierig naar lotgenoten. Groetjes kittycat69
Hoi welkom hier... hoe gaat t nu met je na de miskraam... ik heb zelf ook een miskraam gehad 2 jaar geleden en het deed me erg veel verdriet terwijl ik maar 8 wkn zwanger was... ik zeg 'maar' omdat veel mensen zeggen och het is toch nog niets.. en dat deed mij altijd zeer... ik hoop snel goed nieuws te lezen..
Hoi Deb, Bedankt voor je bericht,het doet zeker zeer na een miskraam,al was het nog zo klein.Voor mij was het toch een kindje,maar veel mensen begrijpen dat niet.En trouwens heb al op je dochtertje gestemd.tot horens groetjes Kittycat69