Hallo allemaal! Nog een newbie hier die zich graag even voor wil stellen! Ik ben 35 jaar en eindelijk zwanger!! Het lijkt me erg leuk om mee te kunnen kletsen en ervaringen uit te wisselen met andere mensen. Twee jaar geleden besloten mijn man en ik dat we graag ons gezin uit wilden breiden. Gelijk was het raak en werd ik zwanger! Helaas zagen we bij de eerste echo met acht weken, dat ik een blighted ovum had (vruchtzak wel ontwikkeld maar geen embryo) en heb ik ervoor gekozen om mij te laten curetteren. Ik maakte me eigenlijk niet zo druk, omdat ik zo snel zwanger was geraakt en hoopte dat dit snel weer zo zou zijn. Helaas was dit niet het geval. Bijna twee jaar later besloten we toch de stap naar het ziekenhuis te maken. Uit onderzoek kwam niets naar voren en gezien mijn leeftijd (35) besloten we niet langer af te wachten en te starten met een fertiliteitsbehandeling (waarschijnlijk zou dat IUI worden). Afspraak gemaakt voor een intake... maar toen bleek ik plots toch spontaan zwanger te zijn geworden!! Inmiddels ben ik 8 weken en heb vorige week een eerste echo gehad, waarop een mooie embryo met kloppend hartje te zien was.