Fijn om weer terug te zijn

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door salmiakje, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. salmiakje

salmiakje Lid

11 dec 2011
    66
    0
    0
    #1 salmiakje, 11 dec 2011
    Laatst bewerkt: 11 dec 2011
    Yes, wat fijn om weer terug te zijn! Ik ben Gwen en 29 jaar. Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik hier ook gezellig kunnen kletsen en steun kunnen vinden in die nieuwe en spannende periode in mijn leven. Ik weet dat je niet perse zwanger hoeft te zijn om hier te schrijven en te blijven kletsen, maar de kleine werd groter en ik moest weer flink aan de bak met werk en zijn we twee keer verhuisd dus dat werd steeds minder. Angie is inmiddels alweer 5 jaar en we zitten in het huisje waar we onze kinderen groot willen brengen. Heerlijk gesetteld. Een aantal jaar geleden wilde ik alweer een comeback maken, maar onze tweede wonder liet op zich wachten. Na 2 jaar onzekerheid en een miskraam is het eindelijk zover. Ik heb eerder al geprobeerd om gezellig te kletsen, maar het is moeilijk als je in een periode zit waarin je je eigen lichaam niet lijkt te kennen. Het is nog pril, maar we gaan van het positieve uit en heten onze nieuwe wonder alvast ontzettend welkom.

Ondanks dat dit mijn tweede zwangerschap is vind ik het toch nog heel spannend en ben ik een beetje onzeker, omdat je niets van de buitenkant ziet. Maar zoals ik al zei: we gaan van het positieve uit. Dus als iemand de behoefte heeft om hierover te kletsen (of andere dingen) dan zie ik het graag.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom back ;)
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk blijft het deze keer goed gaan.

3. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom terug en van harte gefeliciteerd.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom! :)

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87