Ook (nieuw) hier

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Jale, Mar 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

Nov 8, 2006
    1,687
    359
    83
    Jale is een beetje confused :-s
    Vanmorgen bij het afvegen echt een heeeeeel klein beetje bruin te zien. En de rest van de dag zo goed als niet tot nu toe.

Vanmorgen dacht ik echt...Game Over voor deze maand. Maar omdat 't (nog) niet heeft doorgezet, wacht ik tot morgenochtend. Het is dus nog even spannend of er morgenochtend getest kan worden of niet. Ik moet sowieso naar de gyn. om of te testen of anders weer een recept voor clomid op te halen.

[-o<

2. Jale

Jale Fanatiek lid

Nov 8, 2006
    1,687
    359
    83
    Bannercheck,

Nog steeds geen :evil: te bekennen. Vanmorgen nog een beetje bruin op het papiertje. Maar het is niet veel want nog geen 1x dat het in m'n broekje zat. En toen ik net ging, helemaal niets... :(

Vanmorgen wel naar de gyn. geweest. En we hebben besloten dat als er maandag nog geen :evil: zijn dat we dan een bloedtest gaan doen.
    Nog even af wachten dus.

3. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Pfff spannend! Wat zit een lijf soms moeilijk in elkaar he?

Duim duim duim duim duim duim duim duim duim

4. Jale

Jale Fanatiek lid

Nov 8, 2006
    1,687
    359
    83
    Bedankt geduld! Ja het lichaam zit echt raar in elkaar hoor! :( Ik duim ook nog steeds voor jou hoor!

5. Jale

Jale Fanatiek lid

Nov 8, 2006
    1,687
    359
    83
    Net terug uit het ziekenhuis. En wat blijkt, vanwege het dunne baarmoederslijmvlies ben ik dus niet echt ongesteld geweest, af gezien van die paar dagen dat bruinverlies. En nu zijn er dus uitzich zelf al nieuwe eitjes aan het rijpen. En is mn baarmoederslijmvlies ook dik genoeg. Ik ben gelukkig Clomid af (voor de maand).

Omdat ik niet ongesteld ben geworden, weet ik ook niet precies wanneer m'n nieuwe cyclus is begonnen. Maar na de echo heeft ze berekend dat ik ongeveer de 26e ongesteld zou moeten worden....of niet...

6. Nancy

Nancy Bekend lid

Oct 21, 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hopelijk blijft de verwachte menstruatie weg op 26 april.
    Ik duim voor je! :)
    Groetjes Nancy

Share This Page