Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier op deze zwangerschaps pagina! Ik zal mij even voorstellen, ik ben Desiree bijna 25 jaar. Net 4 weken getrouwd met mijn man waar ik al 10 jaar mee samen ben. Wij willen heel graag een 1e kindje en hebben daarom besloten om te gaan stoppen met de ''pil''. Ik gebruik de Evra pleisters en heb er hierna nog twee te plakken, nog 1 keer ongesteld worden en dan gaan we ervoor! Dus dat zal dan in de maand Juli worden. Wij hopen natuurlijk dat het gauw lukt, maar dat heb je niet voor het zeggen. Spannend... :-D
Ook net pas getrouwd. ik ben 3 weken terug getrouwd. mooie dag gehad? succes met zwanger worden. hoop dat het snel lukt. grt.
Dank jullie wel! 4 weekjes getrouwd nu het was echt een geweldige dag! Kan echt zeggen dat het nu m'n mooiste dag van m'n leven is maar hoop heel erg dat ik gauw kan zeggen dat een kindje krijgen ook 1 van m'n mooiste dagen gaat worden! Was het bij jullie ook een mooie dag?
We hebben besloten samen om nu al te stoppen met de pleisters en er nu al voor te gaan! Eerst maar eens ontpillen kijken hoelang dat duurt, spannend dus.... :-D