Hallo, Ik ben Manon, 23 jaar. Ik lees al een tijdje mee en heb me nu aangemeld. Ik ben vanaf vorige week dinsdag gestopt met de pil. Dus heel spannend allemaal. Ik vind het leuk om jullie ervaringen te lezen. Mijn vriend René en ik gaan op 25 mei dit jaar trouwen. Het zou wel leuk zijn als ik dan al zwanger ben, maar begrijp uit jullie verhalen dat ik daar niet vanuit moet gaan, dat het nog best wel eens lang kan gaan duren. Omdat we het natuurlijk geheim willen houden voor onze familie en vrienden, is het wel leuk dat ik er op dit forum gewoon over kan praten.
haha, ik zie dat wij hetzelfde doel voor ogen hebben. Ik ga 10 mei trouwen, en hoop ook dan (weer) zwanger te zijn. Veel succes met zwanger worden, en met het regelen van de laatste dingetjes voor je bruiloft!
Hoi Allemaal! Ik haak maar aan op dit forum.. Ik ben Saskia, 29 jaar en wij gaan er deze maand ook voor het eerst voor. Wel al een tijdje gestopt met de pil.. maar nu met behulp van de persona hopenlijk snel een kleintje.. Wij gaan trouwen op 26 mei dus het zou fantastisch zijn als we wat leuks te vertellen hebben op ons trouwfeest!
Welkom en gefeliciteerd met je aangenomen huwelijk, hopelijk laat een zwangerschap niet lang op zich wachtten.
hoi...welkom op de site.nou maar hopen dat het snel raak is,maja het kan ook nog wel even duren.afwachten dan maar weer. ik wens je alvaste een fijne bruiloft,en maar hopen dat er geen slecht weer is maar 30 graden is ook niks. mijn zus is 27 mei 2005 getrouwd en toen was het 30 graden...nou dat is echt niet fijn. maar hopen dat je wens snel uit mag komen... groetjes ramona85