Toch nog maar even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door AardbeitjeEL, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AardbeitjeEL

AardbeitjeEL Actief lid

24 feb 2013
    295
    0
    0
    Amsterdam
    Ik struin het forum al een paar maandjes af - eerst passief, nu wat actiever - en zal me toch eens voorstellen.

Mijn vriend en ik hebben een dochtertje van 5,5 maand. De naam Aardbeitje heb ik gekozen omdat ons babietje volgens het zwangerschap-week-tot-week-boekje zo groot was als een aardbei op het moment dat we wisten dat ik zwanger was.

Eerst zat ik vaak op Zwangerschapspagina om van alles op te zoeken over de zwangerschap. Nu vooral over voeding voor de baby, gewoontes, etc.. van alles voor ná de geboorte zeg maar. En sinds een paar weken probeer ik dus ook wat meer actief bij te dragen met mijn kennis en instinct (ik heb inmiddels meer vertrouwen in mijn moeder-zijn), in plaats van alleen maar van jullie kennis gebruik te maken :p

Wie weet tot ergens in een draadje!

Oh ja: wie kan mij vertellen waarom namen soms met een punt na de eerste letter worden geschreven? Dus A.ardbeitje...

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Welkom :D

Wat betreft je vraag, waarschijnlijk omdat er meer zp's hier zo deze nickname kiezen.

En kunnen ze niet allemaal hetzelfde heten natuurlijk, dus dan moeten er vaak leestekens worden gebruikt.

3. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij bedoel je in posts, niet onze nicknames. Dat is geloof ik om zoekmachines om te tuin te leiden. Zodat je iets minder snel vindbaar bent hier op dit openbare forum.

4. AardbeitjeEL

AardbeitjeEL Actief lid

24 feb 2013
    295
    0
    0
    Amsterdam
    Ik bedoelde inderdaad in de posts. Bedankt! Ik dacht inderdaad al iets met zoekmachines, maar kon niet helemaal een reden bedenken ;)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welkom op het forum.

Grappige is dat veel mensen tegenwoordig met puntjes tussen de naam werken,dus als je daar op gaat googlen ben je nog te vinden ;)

Deel Deze Pagina