hallo allemaal.. ik ben bettina, en kan net als veel anderen moeilijk zwanger worden. heb pcos. ben 8 maanden geleden bevallen van een prachtzoon, maar helaas was het geen spontane zwangerschap. door maanden in het ziekenhuis zijn geweest was het toen uit eindelijk gelukt. met metformine en femara is er een zwangerschap ontstaan en heb ik een prachtzoon van gekregen. het is wel een moeilijke tijd voor ons allen geweest.. en nu een paar maanden geleden hebben we weer besloten om toch maar direct door te gaan voor een tweede, je weet nooit hoe het in de toekomst zou gaan..ben heel bang dat het op den duur niet meer lukt..je weet maar nooit. ik vind het erg moeilijk om te acsepteren dat mijn lichaam niet zo functioneerd zoals het zou moeten. en nu, nu dat we weer bezig zijn en het moeizamer gaat als bij onze zoon..vind ik dat best wel eng.. nou dit ben ik..ik voeg me wel tussen de mensen. doei
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk hoef je niet lang te wachten. Ik snap wat je bedoelt met accepteren het is heel moeilijk als het lichaam niet doet wat het doen moet. Kom anders mee kletsen bij vruchtbaarheidsbehandelingen daar zijn meerder meiden die ook PCO hebben je bent van welkom daar. Liefs wolly
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het nu snel eens raak. Liefs Hummel.
Welkom en heel veel succes met zwanger worden. Zoals Wolly al zegt, onder de vruchtbaarheidsbehandelingen is een groot PCO topic te vinden. Groetjes, Elvira