Ik ben ook nieuw, wij zijn sinds kort bezig zwanger te worden. Ik ben nu voor de 2e keer niet ongesteld geworden maar de vorige maand gaf de test nog negatief aan dus wij hopen snel op een positeve test! Ziet er leuk uit hier, iedereen alvast succes
Heb je al symptomen die op n zwangerschap zou kunnen wijzen? Sjeetje, spannend zeg.. Wat voor voorbehoedsmiddelen had je, want anders kun je ook nog aan t ontpillen zijn.
nou mijn buik is wat opgezet, en het lijkt net of er constant op mijn buik wordt gedrukt. mijn borsten zijn de afgelopen tijd 1 cup gegroeid Ik had een hele lichte pil, maar die sloeg niet aan bij mij want ik kreeg gewoon elke maand een eisprong, die was heel duidelijk te voelen dus in principe was ik niet beschermd al die tijd en wij hebben geen extra voorbehoedsmiddel gebruikt.
haha ja dat is de enige manier! Heb jij een voorkeur voor een test? Je kunt zoveel verschillende soorten krijgen ook op internet dus...
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Spannend zeg, hopelijk is de test dan positief Succes met testen. Ik heb zelf de testen van deze site gehad en van de kruitvat (2voor 5,00) en heb de cleurblue met dat + tekentje. Liefs wolly