Hallo allemaal, Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 25 jaar en 6 weken geleden gestopt met de pil en nu voor het eerst ongi zonder. Dus vanaf nu kunnen mijn en ik gaan kijken hoe het gaat. We vinden het best spannend allemaal, als het lukt zal het ons eerste kindje zijn. Bij het surfen op internet kwam ik deze site tegen en hij interessant. Hopelijk kom ik hier veel info tegen. Groetjes, Krissa
hoi krissa Welkom, Wij zijn nu voor de tweede maand aan het proberen voor een mooi wondertje. Nu viel mij op dat je zo`n lange cyclus heb, is dat normaal bij jou? want de eerste maand na de pil gestopt te zijn is het altijd anders, meestal veel langer dan 28 dagen. Vergeet niet er vanuit te gaan dat je cyclus een stuk korter zal zijn en dus je eisprong veel eerder kan zijn. Zonde om een maand te verspillen om het te proberen toch? succes liefs faith
Hallo allemaal, Bedankt voor jullie reacties en ik wil jullie ook veel geluk en succes wensen. Faith en Hope, bedankt voor je informatie omtrent het stoppen met de pil. Ik heb even nagekeken hoe lang mijn cyclus was voor de pil (35 dagen) en ga zo de banner maar even aanpassen. Groetjes, Krissa