Hoi, Mijn naam is Sandra, voor de tweede keer heb ik een miskraam gehad. De eerste keer bij 9 weken (3 aprill) de laatste keer bij 6 weken (24 augustus). De eerste keer hebben wij een echo gehad ,,het hartje klopte niet meer. De tweede keer kwam het spontaan. Ik merk dat ik niets tastbaars heb van de tweede keer en het lijkt net of het niet gebeurt is dat ik zwanger ben geweest. Mijn partner praat er nu niet meer over terwijl het eigenlijk pas 3 wken geleden is gebeurd. Ik weet dat het leven doorgaat maar ik ben emotioneel er nog in de war van. Ik merk dat ik niets meer voel.Voel me niet blij maar ook niet diep ongelukkig. Het lijkt wel of ik me mat voel? Het enig wat ik wel voel is jalouzie... naar andere zwanger vrouwen. Hier schaam ik me wel voor...... Nu zit ik te wachten tot mijn ongi dag weer komt, geen idee wanneer. We zijn wel verder gegaan met proberen want volgens de gyn had ik twee weken geleden bijna weer een eisprong (we gingen voor de echo om te kijken of alles weer schoon was in mijn baarmoeder) . Herkennen jullie het gevoel dat je niets meer voelt? San
Welkom. Wat verschrikkelijk dat je je zo voelt. Je hoeft je niet te schamen voor je jalouzie dat lijkt me heel normaal als je zoiets mee moet maken. Ik hoop dat als je weer zwanger bent dat het dan goed mag gaan en dat je een gezond kindje op de wereld mag zetten. Miss dat je het fijn vind om bij het miskramen topic met andere daar over te kletsen die het zelfde hebben meegemaakt. Veel sterkte. Liefs wolly
Hoi Wolly, Dank je wel voor je reactie. Ik durf niet eens na te denken over een kindje die ik in mijn armen kan houden. Ik blokkeer dat merk ik. Ik ga zeker naar de miskraam topic. Volgens mij heb ik me verkeer aangemeld op deze topic..Hoop wel je hier nog eens tegen te komen. Jij heel veel succes met de bevalling en geniet van je kindje! San
Hoi San. Je hebt je hier niet verkeerd aangemeld hoor je mag overal schrijven waar je wilt en reageren. Dankje wel voor je succes wensen. Liefs wolly