Hai dames! Ik ben Desiré, 24 jaar en ben nu bijna 16 weken zwanger van ons eerste wonder! Ik ben 19 juni uitgerekend en wat zijn we er blij mee! Ik woon in den haag samen met Henk, 28. Sinds een paar dagen voel ik de kleine soms bewegen. Kleine "plopjes". Niet constant maar het lijkt wel steeds duidelijker te worden! Ik ga nu even rondneuzen op het forum... Liefs, Dees
hay desire.. gefeliciteerd wat leuk zeg! veel plezier ermee en lekker genieten! hoop dat ik dat ook binnekort kan melden haha groetjes sharina
Hoi meid, welkom hier! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Bijzonder is dat he als je de beeb voelt trappen! Bizar idee toch dat er een klein mensje in je buik woont... Veel succes ermee!
Bedankt allemaal! @Cossy...heel bijzonder inderdaad!ik geniet er dan ook enorm veel van. En iedereen om me heen moet het dan ook weten als ik het voel haha...
Ow en voor de mensen die nog bezig zijn. Ik wens voor jullie een heel vruchtbaar 2009 en dat het bij jullie allemaal maar eens mag lukken! Blijf hopen want hoop doet leven! Ookal is dat soms moeilijk. Dikke kus!