ook nieuw

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door lisje18, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hallo ik zal mij even voorstellen ik ben melissa bijna 21 en ik probeer al 18 maanden zwanger te worden zonder resultaat helaas ik ben vorige week langs de dokter geweest en die heeft me toch alvast door verwezen naar de gyn. nou moest ik afgelopen maandag 5 jan ongi worden maar ben het niet geworden nu vandaag ben ik gaan testen en was het negatief :( wat ik nu wel heb na het afvegen is licht roze pfff dus zal wel ongi worden maar wel raar ben in de 18 maanden nooit overtijd geweest en mijn cyclus is altijd 28 dagen en soms een dagje eerder dus even afwachten hoe dit loopt

groetjes melissa

2. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ben ondertussen helaas ongi geworden

3. Welkom en wat jammer dat je ongy bent geworden :cry:

4. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    dank je wel

nou ongi tja ik verlies niet echt bloed het is meer roze ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken heb buikpijn en steken daaronder dus kijk het effe aan tot morgen ochtend als ik dan nog geen echt bloed verlies bel ik effe de dokter

5. 4days

4days Niet meer actief

Hoi, welkom! Hmmm vreemd inderdaad, is het nou ongi of wat anders... In ieder geval succes met zwanger worden!

6. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hey cossy

dank je wel

ja idd erg vreemd als ik morgenochtend nog hetzelfde heb ga ik effe naar de huisarts

7. 4days

4days Niet meer actief

Jah zou ik ook doen idd! Ben benieuwd...

8. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja als ik meer weet horen jullie het ;)

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welkom :D

10. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    nou ik denk dat ik gewoon ongi ben geworden :( helaas maar ik hou het toch in de gaten effe vraagje moet ik nu vanaf gisteren(roze ongi) of vanaf vandaag dat ik echt ongi ben geworden me cyclus gaan berekenen?

11. gimena

gimena Niet meer actief

welkom! :)

12. Volgens mij moet je gewoon vanaf gisteren tellen

13. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    dank je gimena

oke dank je wel jada maar moet toch nog effe kijken want heb vanaf vandaag echt bloed maar nu in de avond is het al weer bijna weg pff dit is echt verwarrend dus ga zowiezo maandag naar de huisarts maar alsnog bedankt

Deel Deze Pagina