hi ik ben patricia tigchelaar (28 ) en woon in bovenkarspel. vorig jaar hebben we een pup gekocht en voelde we ons al een beetje zwanger maar gelukkig duurde dat maar 5 maanden. samen met mijn man danny (30) willen we dit jaar proberen echt zwanger te worden van een klein mensekind. het was wel een verrassing voor mij. ik wil al heel lang graag zwanger worden maar mijn man die was er nog niet aan toe. eergisteren heeft hij gezegt toch voor een zwangerschap te willen gaan en hij kwam precies op tijd waardoor we deze maand nog kunnen beginnen met het proberen. het word spannend voor ons want het is voor ons de eerste keer om zwanger te worden. groetjes
Hoi Naamgenoot én ook uit Bovenkarspel, echt toevallig haha. Welkom hier en heel veel succes gewenst met het zwanger (willen) worden!
whahahahaha wat leuk. ik geloof niet in toeval maar dit is wel grappig hahahah. woon je ook nog bij de molen in de buurt? want dan word ik gek ahahhahaha.
nee ik loop daar nooit want daar heb je geen gras hiihihih. loop meestal over de florasingel en aan de andere kant van het spoor. de rest bedankt voor jullie warme welkom.