Hoi, Mijn naam is Kiki en sinds 14 juni ben ik gestopt met de pil. Zoals iedereen (als ik jullie berichten zo lees) ben ik ontzettend vol van het idee dat wij nageslacht proberen te maken. Ik vind het zo spannend! En inderdaad: ik ben iedere maand weer zenuwachtig en tot nu toe teleurgesteld wanneer mijn menstruatie begint. Soms word ik niet goed van mezelf omdat ik er zo mee bezig ben (en voel ik me schuldig omdat ik dan het idee heb dat het daarom niet lukt). Gelukkig heb ik zojuist ontdekt dat dat vrij normaal is, dus dankjulliewel voor jullie openhartigheid! Groetjes, Kiki PS. Mijn banner zegt wel dat ik overtijd ben, maar ik voel de welbekende krampen al helaas... ik wacht dus nog even met testen.
Hoi hoi, Welkom op het forum. Het is niet erg om er mee bezig te zijn hoor ! Dat hoort er bij. Hopelijk blijft je menstruatie weg en mogen jullie snel positief testen. Liefs, Bibu !
Hoi Kiki, Welkom op het forum. ik wens je heel veel succes met zwanger worden. wat je daar allemaal beschrijft komt me zo bekend voor. ik voel precies het zelfde. ik ben er ook veel mee bezig terwijl ik er niet mee bezig wil zijn.. maar onbewust denk ik er veel aan. ik ben ook eind juni met de pil gestopt en tot nu toe nog geen nieuws helaas! ons verhaal komt ongeveer op hetzefde neer zo te lezen. mag ik vragen hoe oud je bent kikki? xxx Tamara
Hoi kiki!! Welkom en hoop ook voor jou en de rest van de meiden dat we allemaal snel zwanger zijn. Heel veel succes met zwanger worden! Groetjes Sara
Hoi Kiki welkom. Bewust zijn we er allemaal mee bezig omdat we het graag willen. Zeker als de tijd is van je eisprong en je nod dag dan ben je er nog meer mee bezig. Veel succes met zwanger worden en misschien kan je ons van de week al vertellen dat jullie het zijn. Liefs Jolie
Hoi Kiki, ik wens je veel succes met zwanger worden, en ook een beetje de spannende tijd die eraan vooraf gaat. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen zult houden. Groetjes van nog een Kiki