zal me effe opnieuw voorstellen ik denk dat ik voor het laatst hier ben geweest toen ik 2 jaar geleden dacht dat we voor nog een 5e kindje wilde gaan we hebben toen besloten dat niet te doen omdat tja onze tweeling toen al wat groter en zelfstandiger werden en we dat eigenlijk wel makkelijker vonden met dingen doen enz we waren eigenlijk wel een beetje klaar ermee maar nu... 2 jaar later weer dus mijn mannekes zijn aangemeld op de kleuterschool en ik slik alweer een tijdje de pil (niet volgens de regels geslikt en daarom dus ook weer hier) ik heb sterk het vermoede al een tijdje zwanger te zijn heb nog niet getest ben van plan dit morgen te doen ik deed nog geen test omdat ik steeds dahct dat ik gewoon ongesteld werd nu leerde ik van internet en mijn huisarts dat ongesteldheid met de pil niet echt ongestel zijn is maar een ontrekkingsbloeding wat dus door het verminderen van de hormonen komt en niet zozeer door een eitje wat niet bevrucht is lekker dan dacht ik ... ik zit namelijk al sinds februari met het gevoel zwanger te zijn schoof dit steeds opzij telkens als ik een bloeding had (die wel minder is dan normaal (2 a 3 dagen) nu 1 dag 1 tampon dit verweet ik door ineens veel te sporten) maar goed voel sinds een week ook bewegingen in mijn buik ik weet hoe het voelt om zwanger te zijn maar toch ik hoop eerlijk gezegd dat het niet zo is niet dat het kindje niet welkom zou zijn of geen liefde zou krijgen integendeel waar we met 6en kunnen eten kunnen we dat ook met 7en dus dat niet maar we waren gewoon klaar met alles met babies met;luiers en alles wat erbij komt kijken nu mag ik dus misschien (morgen pas zeker) weer opnieuw beginnen van voor af aan
Hoi Gemke! Heb je al getest? Ik snap dat het erg schrikken moet zijn als je onverwacht zwanger raakt zeg! Laat je even wat weten? Sterkte apie
Hoi! Volgends mij had ik je verhaal ergends al eerder gelezen of niet? Welkom terug in ieder geval! En ben heel benieuwd of je die test nu al gedaan hebt en wat de uitkomst is?! Succes!