Hallo, Mijn naam hier is ambonmanise en ik ben 29 jaar oud. In september word ik 30 jaar en het begon de laatste tijd wel erg te kriebelen om te stoppen met de pil. Mijn man en ik zijn al 12 jaar samen en we vonden het erg spannend om te stoppen. Op 9 april ben ik gestopt met de pil. Gelijk ongesteld geworden en op 10 mei alweer ongesteld geworden. Hopelijk blijft mijn cyclus zo. Ik vind het spannend om te zien wat er gaat gebeuren. Ik lees veel onderwerpen op deze website, ik kom veel afkortingen tegen. Maar ik kan nergens vinden wat NOD-dag betekent en waar die lijsten voor zijn. Misschien dat iemand mij dat kan uitleggen? Succes voor diegene die gaan beginnen en gefeliciteerd voor diegene die al zwanger zijn of al kinderen hebben. Groetjes....
NOD dag is Niet Ongesteld Dag. De dag waarop je normaal ongesteld zou worden maar omdat je zwanger probeerd te raken juist niet ongesteld wilt worden, vandaar NOD Heel veel geluk!
Hoi, Mijn partner en ik kregen ook de kriebels en zijn daarom op 15 april met de pil gestopt, 17 april dus ongesteld geworden en 17 mei weer. Ben al blij dat ik met een maand weer mijn menstuatie kreeg aangezien dit een 3 jaar geleden niet het geval was. Vinden jullie het ook zo spannend?
Hoi Ambonmanise, Welkom! Veel lees/kletsplezier! Heel veel klusplezier Dat je maar snel een positieve test in handen mag hebben! Groetjes, 2011Mamma
Dank jullie wel voor het uitleggen voor NOD. Ik heb mij gelijk op de lijst laten zetten voor NOD 1-15 juni omdat ik op 7 juni ongesteld moet worden. Ik hoop ook dat ik gauw een positieve test mag hebben. Ik heb 3 pendels laten doen. Uitslag: 2 x juni, 1 x augustus, 2 x jongen, 1 x meisje. Spannend!!!