Ik ben Haagje, eigenlijk heet ik wendy, en ben 24 jaar en mama van 2 kinderen. Aanstaande drie oktober laat ik mijn mirena eruit halen, want we gaan op voor ons derde kindje. Ik wordt al weer helemaal week bij de gedachten weer zwanger te zijn en de kriebels komen dan ook al flink boven drijven alweer. Heerlijk lijkt het me om weer zwanger te mogen zijn. Dus ik kan ook al niet wachten meer .... maar ja helaas. Omdat ik sterke medicijnen nodig was, voor een hardnekkige schimmelinfectie mocht ik niet eerder als drie oktober mijn spiraaltje eruit halen. Want de medicijnen zijn erg schadelijk voor een ongeboren kindje. Dus vandaar nog eventjes wachten, maar dat maakt niets uit. Het is dan ook voor mij beter en voor het kindje al helemaal. Spannend hoor weer. Ik ben iig van plan lekker mee te kletsen hier en mekaar te steunen en advies te geven zo waar nodig. Vragen? Vraag maar raak!
Welkom!! Ik ben zwanger van de tweede en ook 24 jaar. Hoe oud zijn je kids? Spannend weer voor een broertje of zusje!
MIjn zoontje is geboren 19september 2008 en mijn dochtertje is geboren op 24 augustus 2009. Dus zoals je kan lezen zijn ze binnen een jaar achter mekaar gekomen haha. Een soort van gelukkig ongelukje zeg maar, een van de eerste keren na de bevalling gelijk weer raak schijnbaar. Een ding, die nuvaringen (als anticonceptie) zijn geen aanraders!!! laat ik het zo zeggen, tenminste als je toch niet per ongeluk zwanger wil raken Was echt wel even slikken in een keer weer zo snel weer zwanger na de eerste, maar ja, toen ik van mijn zoontje zwanger wilde raken heeft dat bijna 2 jaar geduurd door de pcos. En toen ineens dit, ineens van een of twee keer sex en ook nog wel eens dat ik anticonceptie gebruikte (naar mijn idee) dus ja dat was niets anders als een wonder vonden wij. En nu hebben we een geweldige tuttebel als dochtertje erbij en een stoere jonge vent die graag een broertje wil om met de brandweerauto mee te spelen hahaha zoals hij dat dan zegt.
Kan begrijpen dat het even slikken was! Ik heb trouwens ook pco mijn dochter is via IVF geboren en nu wilde we net weer beginnen en ben ik spontaan zwanger we zijn super blij! Zitten jullie in de medische molen of dat niet?