Ook nieuw!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Evie10, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Hallo hallo allemaal!!!

Ook helemaal nieuw op het forum! Met een heleboel baby kriebels :D

Wij willen dit jaar beginnen om te kijken of het lukt om een kleine te krijgen, voor mij kan het niet snel genoeg, liever vorige maand dan deze maand. Maar mn vriend moet even aan het idee wennen. We hebben het net deze maand besloten.
    Mannen denken volgens mij meestal dat het in 1x raak is, maargoed geef hem eens ongelijk, wij als vrouwen hebben alles altijd al precies in ons hoofd voor we er ooit met onze vriend/man over begonnen zijn. Hoe moeilijk het ook is, ik geef hem de tijd. Ben allang blij dat hij ook een kleintje met mij wil :D

2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hallo , welkom .
    Ik ben ook nieuw hier sinds vandaag .
    Haha , ik ken het mannen denken allemaal dat hun toch wel echt superzaad hebben en dat het vast in een keer raak is .

Mijn vriend is er totaal niet mee bezig , zelfs als ik wil teste zegt hij " vind je het erg als het zo is, nee . En vind je het erg als het niet zo is , ook niet want dan gaan we gewoon verder proberen" dus waarom moet je dan zo vroeg testen zegt hij dan .

Haha , hij denkt zo simpel. Ben er eigenlijk wel een beetje jaloers op dat mannen zo simpel kunnen denken .
    Hij denkt gewoon " ons leven is leuk zonder kind en ook met kind dus waarom nou druk maken over wanneer je zwanger wordt"

Wij zijn ook pas 3 maanden bezig .
    Hoop eergeval zodra je begint , het snel raak zal zijn .

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, succes met zwanger worden ;)

4. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Hahaha ja ze zijn zo onwijs nuchter terwijl wij aan niks anders kunnen denken. Heb die kamer in mn hoofd al helemaal ingericht!!

En dan worden ze er ook nog eens gek van als je er elke dag over begint, ze willen het rustig in hun opnemen. Kan soms wel scheeuwen toeee nouuuu!!!

We zijn iig al naar de eerste baby winkel geweest om te kijken wat er is en alles kost enz , dus het begin is iig wel echt goed. Nu hem nog aan het werk zetten hahaha

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha , ja ik ken het helemaal ! Hij moest ook lang wennen , ze zijn er gewoon van geschrokken "oh god my vrouw begint ook al , ze wil kinderen" . Haha van zijn kant zou het idee in iedergeval niet gekomen zijn .

6. silvermist

silvermist Niet meer actief

welkom en succes :)

Deel Deze Pagina