Hallo

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Wyfke1982, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wyfke1982

Wyfke1982 Nieuw lid

20 aug 2013
    4
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Friesland
    Ik ben Janneke, 30 lentes jong, bijna 31,

Mijn man en ik zijn alweer 3,5 jaar bezig om een kleintje proberen te krijgen. Omdat ik geen cyclus kreeg, werd ik na 9 maanden proberen al doorgestuurd naar de gynaecoloog. Hier onderzoeken gehad en gestart met hormoonbehandelingen Clomid slikken. Na ongeveer 1,5 jaar wel een cyclus gehad te hebben nog geen resultaat. Toen overgestapt op IUI, na een kijkoperatie, waaruit bleek dat er van binnen geen afwijkingen zijn gelukkig.
    Na de 2e IUI behandeling zwanger geraakt, maar helaas bleek het vruchtje niet goed ontwikkeld en werd ik na 8,5 week gecuretteerd. Dit is nu een jaar geleden.
    Hierna doorgegaan met de IUI behandelingen helaas zonder resultaat. Nu zijn we aan IVF toe, maar omdat de gynaecoloog ons vertelde dat er eigenlijk geen medische reden is waarom het niet lukt, proberen we het eerst weer zo.
    Nu 2 cyclussen gehad van 6 weken op de dag af, dus hoop dat ik nu een 'normale' cyclus heb. Afwachten dus.

2. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Hoi Janneke,

Welkom op het forum :) Wat erg dat het nog niet gelukt is om zwanger te raken. Helaas komt dat in mijn omgeving ook veel voor, ik vind het altijd zo erg! Hopelijk kan je ons snel melden dat je toch in verwachting bent.

3. Wyfke1982

Wyfke1982 Nieuw lid

20 aug 2013
    4
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Friesland
    Dank je Liesje92,

Nu hopen dat er meerderen zijn die ervaring hebben met mijn andere bericht.

Deel Deze Pagina