Freesia (Nathalie) nieuw hier!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Freesia, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

    Freesia Fanatiek lid

    5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Heb al stiekum gepost ;) , maar zal me ook nog officieel voorstellen hier.

    Ik ben Nathalie, ben 35 jaar en heb mijn hele leven lang nooit een kinderwens gehad. Vind kinderen best leuk, maar moedergevoelens? Nou nee.
    Maar... toen kwam ik 3 en half jaar geleden mijn lief tegen en zijn er deuren open gaan staan waarvan ik het bestaan niet kon vermoeden :)
    Herkent iemand dit? Het is ongelofelijk verwarrend en heftig en emotioneel allemaal.
    We hebben urenlange gesprekken samen, en ook mijn vriend zou met de tijd wel een kindje willen. Maar hij hikt erg aan tegen de praktische kanten, de financiële consequenties en zijn eigen onzekerheid.
    Ik moet zeggen, heb dat ook allemaal gehad. Er was altijd wel een reden om toch geen kindje te willen. Zwanger worden, zwanger zijn, bevallen, jakkie! ;)

    Maar het slikken van de pil ging me meer en meer tegen staan om 1 of andere reden. En opeens, 2 weken geleden, ik stond te douchen, zag ik het licht. Een superblij gevoel overviel me en ik kon alleen maar stom lachen :-D
    Ik kwam in bed en mijn lief zag meteen dat er wat was. Durfde het in eerste instantie niet te vertellen, maar ik klapte uit elkaar van geluk. Zo maf. Toen heeft hij het geraden :-D
    Nu zijn we stapje voor stapje aan het idee aan het wennen. Ik heb van de week besloten dat ik de laatste 4 pillen van mijn strip weggooi. Dat komt beter uit qua ongesteldheid. Ik slik de pil namelijk vaak een paar maanden door en dus zal de menstruatie wat heviger zijn dan normaal. Dan ben ik graag thuis ipv op mijn werk.
    Mijn vriend wil dan eigenlijk aan de condooms, ben benieuwd hoe dat gaat. We hebben ze nog nooit gebruikt!
    En het liefste sla ik dat hele wachten en ontpillen gedoe maar gelijk over :)
    Mijn cyclus is super regelmatig, ben een paar jaar geleden tijdelijk gestopt en mijn lijf nam het meteen weer helemaal zelf over.

    Maar goed, heel verhaal :) Voelt goed om hier neer te zetten, want ik ben eigenlijk nog kompleet in shock. Bijna niemand weet het ook en dat wilde ik even zo houden. Eerst samen aan het idee wennen.
     
  2. Niet meer actief

    welkom :D
     
  3. danitjuh

    danitjuh Fanatiek lid

    19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Welkom!
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi Nathalie welkom hier en heel veel succes gewenst, erg spannend iig!
     
  5. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Van harte welkom op het forum en veel kletsplezier gewenst !
     
  6. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Spannend meid, mama-zijn is zo ontzettend leuk!
    Ik hoop dat je gauw zwanger mag raken!
     
  7. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    welkom en veel plezier
     
  8. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    welkom
     
  9. Susi

    Susi Bekend lid

    19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Heeej Nathalie....
    Klinkt heeeeeeel herkenbaar wat je schrijft...Zelf heb ik ook nooit een diepe kinderwens gehad tot vorig jaar..Weird maar ineens overkomt het je...lol
    Nu zijn m'n vriend en ik vanaf maart aant klussen om een wonder te krijgen..Ik was net zwanger begin juni maar helaas is het in de 5e week misgegaan.. :(
    Nu gaan we lekker verder ;)

    Susi ;)
     
  10. Freesia

    Freesia Fanatiek lid

    5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee Susi,
    Bedankt voor je berichtje.

    Ja echt maf is dat, ineens zie je het licht :)
    Nu maar wachten op mijn lief, want hij wil wel zegt hij, maar hij voelt de klik nog niet :(
    Misschien ergens maar goed ook, want ik zit in een emo rollercoaster waar je U tegen zegt. Dan weer superblij, dan de hele avond huilen. Onzekerheid, euforie, ongeduld, gek word ik ervan.

    Ik wil ook een wonder! Zo, dat is eruit ;)
     
  11. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    hey, welkom hier en veel succes :)
     
  12. tally

    tally Lid

    1 jul 2007
    79
    0
    0
    Rotterdam
    welkom en succes
     
  13. Britt16

    Britt16 Actief lid

    18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Wat spannend zeg voor jullie. wen eerst samen maar aan het idee, anders gaat het jullie misschien toch te snel.
    Welkom hier. :D

    Liefs britt
     

Deel Deze Pagina