Leerling verloskundige zoekt zwangere vrouw

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door TvdS, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TvdS

TvdS Nieuw lid

1 sep 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Allereerst zal ik mijzelf even voorstellen, ik ben Tineke van der Stelt (21 jaar) en ben eerste jaars verloskundige. Mijn opleiding volg ik op de AVAG, de verloskunde academie in Groningen.

Voor mijn opleiding tot verloskundige krijg ik een doorlopende stage opdracht, waarbij ik een zwangere vrouw ga volgen tijdens de zwangerschap en de weken daarna. Ik ben opzoek naar een zwangere vrouw in de omgeving van Groningen.

Het gaat om het bijwonen van 5 consulten, een echografie en om het bijhouden van een logboek over het verloop van de zwangerschap. Tijdens deze doorlopende periode zullen "intervieuws" plaats vinden over hoe jullie als aankomend gezin de zwangerschap en het worden van ouders ervaren.

Als tegenprestatie krijgen jullie aan het einde van de periode een boek aangeboden met alle uitwerkingen en gesprekken uit de zwangerschap met mooie fotos en herrinderingen!
    Ben jij 8 tot 14 weken zwanger en mag ik jou volgen tijdens jullie zwangerschap, stuur mij dan een persoonlijk berichtje of reageer.

Liefs Tineke

Deel Deze Pagina