hallo ik ben kirsten, ben 27 jaar en mijn vriend en ik proberen zwanger te worden. omdat ik regelmatig een cyclus oversla ben ik vandaag begonnen met monnikspeper, heb op het internet zowel goede dingen over gelezen als artikelen die alles weer tegenspreken. Ik heb veel artikelen gelezen die dat spul ook gebruiken en daardoor snel zwanger zijn geworden omdat het de cyclus regelt en de eierstokken stimuleerd om een ei vrij te geven., dus ik hoop dat het ook bij mij zal werken. mijn vriend en ik hebben even een rust-periode ingelast en we gaan pas weer eind oktober proberen (dan is ook weer een eisprong als ik die cyclus niet oversla) en neem aan dat de monnikspeper dan wel wat aan het werken is. Ik las op het forum veel stukken over monnikspeper, alleen heel veel van die onderwerpen zijn al gesloten. Mocht jij ervaring hebben, kan je me natuurlijk altijd hier op deze site een mail sturen naar mijn inbox. ik wens alle andere vrouwen die zwanger willen worden of dat al zijn heel veel succes groetjes, Kirsten
Hoi hoi Welkom hier en veel kletsplezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden hopelijk is het snel raak. Liefs wolly