Hallo Ben Maris bijna 32 deze maand, getrouwd met Ray en al twee kinderen en nu de derde op komst. De jongste heeft een moeilijke bevaling gehad en heeft ook daar bij 8 maanden in het ziekehuis gelegen. Ik hoopte via deze forum toch een beetje over mijn angst te kunnen praaten voor de derde bevaling. Liefs, Maris
Hoi Maris, welkom op Zwangerschapspagina.nl. Leuk dat je er bent en ik kan me voorstellen dat het weer spannend is. Probeer er nu lekker van te genieten en we zijn er voor je. Liefs, Lotte.
van harte welkom en zoals lotte al zei je kan met alles hier terecht genoeg lezende oogjes veel suk-6 met je zwangerschap en plezier op het forum
Gefeliciteerd en welkom Praat zo veel als je wild meid vele van ons hebben ook al ervaring hihi En je bent niet de ening die bang is , ik ben ook erg bang Ik heb een verschrikkelijke bevalling gehad pffff Maar goed kom er maar lekker over praten met ze alle komen we er wel Liefs Manon.
Dank je voor je warm welkom......... doet me goed ja de bevaling van Elvira was geen leuke ervaring ze lag klem achter me schaam been. Als de gynecoloog gewoon gelezen had en een keizersnee had gedaan was er niks aan de hand geweest nee....... zonder pardon vacumpomp ingebracht en maar trekken aan de kleine wurm 9 pont was ze met het gevolg dat der arm lam was en de midden rif kapot getrokken was gelijk aan de beademing gegaan en snachts over gebracht naar het LUMC ik hellemaal alleen op de kraam afdeling man moest naar huis Ze wouden me de volgende dag naar huis toe sturen met een HB waarde van 5 terwijl de verplegster dat niet begreep : Van de arts gelukkig heeft zij kunnen regelen dat ik nog 48 uur ook naar het LUMC mocht dicht bij me dochter Elvira. Gynecoloog zij ook ach is maar voor een week of twee dan mag ze wel mee naar huis toe. Maar aan gekomen in het LUMC bleek het allemaal veel erger te zijn dat het was 5 operaties in 8 maanden tijd ze heeft een plexcus lesie zenuw letsel aan der arm plus de midden rif zenuw die gescheurt was. ze heeft in totaal in vier ziekenhuizen gelegen met spoed daar heen dan weer daar heen. Twee weken hoor ik hem nog zeggen. Eindelijk thuis dachten we met alle toeters en bellen alle mediche apartuur, nou contact met het ziekenhuis vaak over en weer gebelt maar ook toen ze thuis was ook weer opnamens in het ziekenhuis. Elvira is nu een flinke meid gelukkig maar heeft wel moeite met der arm dat die niet wil wat een ander kindje wel kan. En dat doet in moeders ogen zo zeer en mijn angst op bevallen is ook vergroot.Maar ook bang na de bevaling weer confeuse ???????? dat is mijn grooste angst. Liefs,Marissa
O meid, wat een verhaal. Ben nog geen moeder, maar mijn hart deed ook pijn bij het lezen van je verhaal. Ik duim voor je!! Veel succes en geniet van je zwangerschap hé. Greetz Els
hoi ik ben jessy2 ben al moeder van een lieve zoon en een lievedochter ze zijn alweer zeven jaar en zes jaar ben nu 31 jaar en wil er wel weer een kleintje er bij zo leuk en lief .heberg lang de pil gebruikt hoop nu dat men cyles nu regematig klopt en hoop dat ik er niet te lang over doe om zwanger te worden.