Hoi allemaal! Ik ben Ingeltje, 27 jaar. Mijn man en ik hebben net besloten om ervoor te gaan en afgelopen weken dan ook flink geklust! Spannende tijden zijn dus nu aangebroken en zeker omdat het de eerste maand is! Nog 10 dagen wachten en dan kan ik plassen op het staafje ) Verder voel ik me op dit moment anders dan normaal. Zoals elke 'proberende' ga je opeens van alles voelen haha! Maar veel plassen en een opgeblazen gevoel is wat ik op dit moment ervaar. Zal wel niets wezen, want ik ben echt iemand die aan 't wensdenken slaat! In ieder geval ik vind het leuk om in het forum mee te kletsen en samen dingen te delen! Groetjes Ingeltje
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes straks met testen hopelijk is het raak. Liefs wolly
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Veel succes met zwanger worden. Hopelijk heb je snel die positieve test in handen. Liefs Hummel.
welkom en succes,...soms is t in een keer raak,is mij al twee keer overkomen,ik hoop het beste voor je en veel plezier hier
Dankjulliewel allemaal voor je lieve reacties! Ik begin zo langzamerhand dichterbij de testdag te komen, ik wil het dinsdag, nog liever woensdag gaan doen als ik het zo lang volhoud. Ik ben mezelf al flink aan het gekmaken en alle mogelijk symptomen aan het toewijzen aan een eventuele zwangerschap! De teleurstelling zal dan ook groot zijn volgende week als het niets is...maar het is nog maar de 1e ronde en ik weet dat een heleboel dames er al veel langer mee bezig zijn. Allemaal: toitoitoi!
Welkom en heel veel plezier op zwangerschapspagina.nl. Ik hoop dat jullie over 10 dagen, positief testen. Groetjes, Elvira