Hoi allemaal, Ik lees stiekum mee, misschien dat ik binnenkort wel berichtjes ga plaatsen, maar tot dan snuffel ik eventjes rond. In augustus ben ik gestopt met de pil en na twee menstruaties was het al raak. Een hele opluchting, omdat je toch ook zo veel slechte verhalen hoort tegenwoordig. Ik ben nu 6 weken en zoveel dagen zwanger van de eerste en uitgerekend op 21 juli 2008. Riekie
hey hallo,.. en ja kan niet anders zeggen dan van harte gefeliciteerd,..! potver hebben sommige mensen toch geluk he,.. veel plezier toegewenst,.. jacqueline
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gerfeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Gelukking ging het vanzelf! Ik weet dat dat niet bij iedereen zo is. Ik heb echter zulke brede heupen dat mijn moeder al vanaf mijn pubertijd roept dat ik heupen heb om kinderen te baren, haha! Ben blij dat ik dus niet voor niets zo uitzwenk en toch beloond word op een andere manier
Hey Marieke Gefeliciteerd met je zwangerschap! IK heb ook brede heupen zou het bij dan ook zo snel raak zijn ?! Ben ook gestopt in augustus haha dus wie weet dat het deze ronde lukt! Maar super leuk voor je en geniet er van! Groetjes Dees