Hoi Allemaal, Ik zal mij even voorstellen. Ik ben nu 8,5 week zwanger en heb nu al 3 weken bloedverlies. Daarom heb ik mij ook aangesloten bij een forum. Want ik wordt langzamerhand gek van onzekerheid. Heb al 2 echo's gehad en morgen moet ik eventueel voor een 3e ook krijg ik dan uitslag van een uitstrijkje ben erg benieuwd. Wil me niet aanstellen maar genieten van de zwangerschap kan ik nu niet het is allemaal heel erg dubbel. Graag zou ik willen weten waar ik aan toe ben. Helaas kunnen ze me dit op dit moment niet zeggen. Hebben meerdere van jullie dit meegemaakt, dan zou ik daar graag mee in contact willen komen. Alvast bedankt, En natuurlijk wens ik iedereen een goede zwangerschap toe, voor de genen die dit kunnen lekker genieten. Danielle
Hoi Danielle... Ik ben ook een alleenstaande moeder... Als ze een echo maken... zien ze dan wel het hartje kloppen?
Hoi Wishgirl, Ik heb bij beide echo's een hartje zien kloppen verder groeid het goed! Dus dat is allemaal harstikke goed. Voor de duidelijkheid ik ben geen alleenstaande moeder maar een aanstaande moeder zoals ik in het bericht onderwerkp schreef groetjes Danielle
Oooh sorrie... ik las alleenstaand... Nou ja.. maakt niet uit.. Je wordt moeder! Dat is het belangrijkste! Zolang het hartje klopt en de groei van het kindje goed is, hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken...
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Vervelend voor je die onzekerheid, hopelijk blijft alles goed gaan. Liefs wolly