hallo allemaal ik ben joyce uit gelderland en ik wil samen met mijn vriend johan zwanger worden maar ik ben alleen wel af en toe aan de pil maar vergeet hem wel +/- 7 keer in de maand nu is mijn vraag aan jullie kan ik zo zwanger raken of moet ik echt van de pil af en waarneer kan ik dan zwanger raken wie o wie kan mij helpen
Hoi Joyce, welkom op het forum. Het lijkt mij dat je lichaam van af en toe de pil slikken alleen maar in de war raakt. Als je zwanger wil worden dan stop je toch gewoon met de pil? (kan je hem ook niet vergeten Zo heb je overal beter zicht op! succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Haai Joyce, Welkom op het forum. Waarom zou je af en toe de pil blijven slikken als jullie zwanger willen worden? Heb je de pil ook nog voor iets anders dan anticonceptie? De Diane 35 bijvoorbeeld?
De pil is om een zwangerschap te voorkomen....waarom zou je deze slikken als jullie beide een kindje willen? Lekker stoppen dus met de pil dus! Welkom hier en veel plezier. Elmo
Heej welkom hierzo.. En inderdaad... als jullie een kleintje willen, zou ik er helemaal mee stoppen. Uiteraard bestaat er een kans dat je zwanger kan raken, maar het lijkt mij dat je lichaam alleen maar in de war raakt! Succes KuZzz