Hallo

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door vliegje, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hallo allemaal

ik ben vliegje, 23 jaar en getrouwd.
    Mijn verhaal omvat nogal wat haha. Hebben jullie even?

6 mei ben ik ongesteld geworden. 10 mei moest ik eigenlijk weer beginnen met de pil, maar ik kwam erachter dat de pil op was!...
    Ik heb toen ivm de pinksteren 3 dagen niks ingenomen. Dinsdag naar de apotheek waar ze meteen over een morning after pil begonnen. nou nee he, als we zwanger zijn is het heel welkom.
    Ik moest een week later toevallig naar de gynaecoloog ivm jarenlange buikklachten. Ook daar werd gezegd dat de kans op zwangerschap erg groot is.
    Dat is inmiddels dus 2 weken geleden.
    We willen morgen vast testen, kunnen niet wachten.
    Want door deze toestand is voor ons wel duidelijk geworden dat we graag een kindje willen.
    Mocht het nu niet raak zijn, dan stoppen we volgende week met de pil zowieso ;)

Maar het is allemaal niet heel gemakkelijk. Ik heb 2 zwaar gehandicapte broers. Mijn oudste broer is vorig jaar gestorven... Wat ze hebben weet niemand, geen 1 dokter kan iets vertellen helaas..
    Men weet niks over erfelijkheids, vererving etc.
    Dus als we zwanger zijn is het zowieso best eng omdat onze kans op een gehandicapt kindje zeker verhoogd is...
    Ondanks dat blijkt het verlangen om een kind toch groter als we dachten.

Nou, dat was het wel weer ;)

Oja, heb trouwens al sinds 2 weken veel last van mijn darmen (erg rommelig, borrelen). Ook boeren, misselijk, buikpijn en nu ook lichte bruinige afscheiding.
    Dus misschien verschijnselen? Of misschien praat ik het mezelf wel aan haha.

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom :D
    Het oud bloed verlies komt door het ontpillen (of als je toch weer begonnen bent met de pil, doordat je cyclus nu in de war is) waarschijnlijk.

En de kans op een zwangerschap is niet zo heel erg groot hoor ;)

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum :D

4. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Liefs wolly
    :)

5. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    welkom,

best wel eng ja dat de kans op een gehandicapt kidje verhoogd is bij jullie, maar dat is bijlange nog niet zeker! veel succes nog

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wij hebben toch getest vandaag omdat het 2 weken is na het vergeten van die 3 pillen. Helaas, niet zwanger... dus 2 juni stoppen we écht. Echt gepland en nog steeds heel welkom ;)

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Hallo Vliegje,
    misschien weet je het al over foluimzuur, maar ik zeg het toch even erbij juist omdat je het over gehandicapten in je familie hebt. Het beste is dan gravitimon te gebruiken. DAt heeft allerlei andere vitaminen in. Probeer wel van Vit. A weg te blijven. Dat blijkt dan weer niet zo goed te zijn. Maar GRAVITIMON schijnt juist goed te zijn voor voor het zwanger worden en tijdens.
    Als je dat al wist, dan weet je het nu WEER :)
    groetjes, en succes. Ik stop de 8e met de pil. dan moet ik nog ongesteld. Ik begin vanavond al met foluimzuur.
    groetjes

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    welkom

Deel Deze Pagina