Ook niks te zien op de echo

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ladylola, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jazeker houdt ik er rekening mee. Vandaag weer op controle en dat blijf ik tot ik onder 5 zit. Denk doordat het een mk is geworden dat me eileider niet zal knappen, maar hoop dat het vanzelf weg gaat. Maar vraag het me af. Ga het vandaag bespreken.

Cheyenne jeetje ook nog in icsi 1. Ik hoop voor je dat je snel weer verder kan meis. Fijn dat het wel al beter gaat. Sterkte met alles

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Als het een mk is moet je echt bloedverlies gaan krijgen (en niet af en toe een veeg). Ik herken zoveel in jouw verhaal, maar ik kwam dr pas met 8-9 weken achter en ben daardoor accuut geopereerd (en nu een eileider kwijt).

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Tis nu wel bij iedere wc beurt dat viezige kleurtje, maar geen stolsels. Ik ga het bespreken. Zit in iedergeval ontwikkeling in sinds vrijdag. En wat jane zegt als het in me eileider of stok zit, zullen ze zelden besparend opereren.

Ik wil mezelf ook niet onnodig gek maken. Ik voel me absoluut niet meer zwanger dus tis zeker een mk. Denk dat dat scheelt met risico op een bloeding van binnen. Hoor het vanmiddag wel. Ze nemen me serieus, maar ze zien het gewoon niet onder de 5,4w.

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Jeetje wat vervelend zeg die onduidelijkheid!

5. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je al wat te weten gekomen ladylola?

Liefs

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hai wat lief dat jullie aan me denken :)

Vandaag mijn hcg in de 400 en vloei nu flink. Ik denk dat ik geluk heb gehad. We zullen nooit zeker weten dat het in me eileider etc heeft gezeten. Ik was 5 weken toen ik eerste bloed verloor, dus ze hebben het nooit kunnen zien. Wel iets verdikte eierstok, maar goed dat duiden ze niet specifiek aan eug.
    Zondag weer prikken en dan iedere week tot ik op 0 zit.

Nou cheyenne hopelijk snel weer een positieve test en een goede zwangerschap!

Had het vandaag toch wel even pittig. Was eerst nog vast beraden en oke als ik maar geen ok nodig had. Maar ben nu blij dat er duidelijkheid is, maar geeft ook wel verdriet. Nu in ronde 9 was voor onze doen best snel, maar hoop niet dat ik weer 10mnd hoef wachten.

7. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen zeg! Hoop dat je het snel een plekje kan geven. Sterkte!

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dank je trotsema. Was een rare week en nu de adreline stoot weg valt, komt er weer ruimte voor het emotionele gedeelte. Maar gaat wel goed komen.

Deel Deze Pagina