Ook nog de tripptrapp New Born set kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door surf, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Wij gaan hem ook aanschaffen. Ik heb in mijn omgeving van twee mensen positieve ervaringen erover gehoord. Mij lijkt het echt ideaal, want een wipper op tafel vind ik niks. Daarnaast vind ik het ook gezellig om met zijn allen aan tafel te kunnen zitten.

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dankjulliewel voor alle reacties!

ik denk zomaar dat hij hier ook aangeschaft gaat worden hihi
    de stoel krijgen we van onze vriendengroep, de babyinzet hebben we natuurlijk al van onze andere kindjes, dus ik ga gewoon eens shoppen op internet of ik m ergens goedkoper kan krijgen en anders gewoon maar de volle pond betalen en achteraf op mp zetten (goed plan!)

wij vinden het namelijk ook altijd erg gezellig als ze er allemaal bijzitten met het eten, daarom ook destijds gekozen voor tripptrapp, zodat ze echt aan tafel erbij kunnen. onze tweede paste met wipper en al nog wel op de tafel erbij, maar nu past dat gewoon niet meer en op de grond vind ik zo ver weg haha
    kortom, geloof dat ik al om ben ;)

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kleine van mijn nicht kon er maar tot 2/3 maanden in dus ik vind het echt zonde geld. Mijn dochtertje zet ik in de maxicosi met de kinderwagen aan tafel, die klik ik dan andersom erop.

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    daar hebben wij ook even aangedacht maar toen kwam ik tot de conclusie dat ik niet elke keer de hele kinderwagen inclusief vieze banden/natte banden of sneeuwbanden.. brr in me huis wil hebben ;)

wipper op tafel vinden we beide een naar idee, en op de grond zien we ook niet zitten.. wellicht zien we teveel spoken, maar ons geeft het rust als beeb in een stevige stoel erbij kan. en ook het hapjes geven op juiste hoogte is hier een voordeel, als ik soms zie hoe dames dat doen dan krijg ik al pijn in me rug ;)

maar ben het er wel overeens dat het een luxeartikel is hoor!

5. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ben bang dat hapjes geven niet meer in de new Born set zal zijn aangezien beebjes er niet heel lang in kunnen. Die hoge wipper van beaba kunnen ze gelukkig veel langer in liggen/zitten.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dat valt echt reuze mee hoor. Oppasjes die een stuk flinker zijn dan mijn mannetje pasten er tot een maand of 7 a 8 in hoor.

Jakkie kinderwagen in huiskamer! Brr moet er niet aan denken aangezien er hier regelmatig iets aan de banden zit.

Nichtje moet wel heel erg groot zijn als het na 2 3 mnd al niet meer paste.

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn jongen heeft er 6 mnd ingezeten, en die was niet klein.....tuurlijk hangen ze dan met de beentjes eruit maar zat er nog prima in.....en echt een aanrader vind ik!!!! Ondanks hij schreeuwend duur is!!!

8. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Hier ook erg getwijfeld!! Duur hè??!!
    Toch aangeschaft pas, met de mama mazzel dagen.
    Levi zetten we destijds erbij in de wipper op tafel, maar met een 2e kindje leek me dit toch idealer.

9. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Hi ladies!

Voor diegenen die de newbornset nog willen, maar te duur vinden (of nieuw willen maar niet tegen het volle pond....) babyhuys heeft 'm nu in de aanbieding, dus ik heb 'm besteld. Voor dit bedrag vind je 'm niet eens op Marktplaats... incl. verzendkosten was ik hier €67.05 kwijt scheelt toch behoorlijk! Ik heb 'm dinsdag besteld, had 't woensdag in huis!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Goeie! Ga m meteen bestellen ;)

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Besteld ;)

12. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Tsja, ik dacht bij mezelf zo'n aanbieding moet je gewoon delen maak je anderen toch blij mee...

Nog een aantal weken en jij kan 'm al in gebruik nemen! Leuk hoor!
    Ik moet nog ietsje langer wachten, maar ga er in de tussentijd zelf extra bekleding voor maken. (na mijn verlof start ik als gastouder dus ik zal er veelvuldig gebruik van maken, dus extra bekleding is geen luxe) Veel plezier ermee!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja superfijn dat je het even hebt laten weten!
    is echt een superaanbieding natuurlijk!
    dankjewel!

en voor je het weet, mag je eigen kleine frummel er in!

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Ik vind em ideaal, wij gebruiken em heel veel.
    En als je niet via MP wil kopen kun je em wel weer via MP verkopen ;)

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Kan me er niets bij voorstellen.
    Mijn zoon is echt heel groot (lees, 68 cm en ruim 7,5 kilo met 3 maanden) maar kan er echt nog prima in

16. adriana2008

6 jul 2009
    27
    0
    0
    Nederland
    Super bedankt voor het delen van deze aanbieding! Ik ben al een aantal maanden aan het twijfelen om hem aan te schaffen maar nu voor deze prijs meteen besteld! :-D

17. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    ongelooflijk, ik heb dus gewoon 2e hands 90 euro betaald he!!! Welliswaar zat daar nog een zelfgemaakte hoes bij, maar als je bedenkt dat ik nog 18 weken moet, moet ik bij het zien van deze aanbieding wel even slikken!! Ben in staat om de mijne weer op mp te zetten voor 90, (moet dat wel opleveren natuulijk) en deze te kopen. Na gebruik voor 75 op mp, en voila, volle bedrag terug verdiend!:(

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    lyso: zou ik wel doen hihi

hebben we bij de eerste zo ook met de box gedaan... hadden een tweedehandse gekocht en toen zag ik een mooie in de aanbieding, die toch gekocht en de tweedehandse weer op mp, en er zelfs nog meer voor gekregen dan we zelf betaald hadden ;)

ik heb het hier ook meteen aan mn schoonzusje verteld en nog 2 vriendinnetjes, die gingen ook meteen bestellen, dus ze krijgen een run op die dingen vandaag denk ik!

19. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Wij hebben hem ook gehad voor onze dochter! Ideaal, dochter kon lekker bij ons zitten, als wij aan tafel zaten. Wipstoel op tafel vond ik dood eng met een peuter van 2,5.

2 weken terug heb ik hem via marktplaats voor een zeer goede prijs weer verkocht. Uiteindelijk heeft de stoel ons "maar" 40 euro gekost. En we hebben er onwijs veel plezier van gehad!

Deel Deze Pagina