Ik blijf een jongensnaam erg lastig vinden.....We weten niet wat het wordt dus we moeten er wel 1 bedenken! Een hele tijd zou het Lars worden, nu komt dan toch af en toe de twijvel..... Roan is ook een naam die ik erg leuk vind. manlief is iets standvastiger en zegt nog steeds Lars. We zoeken een normale korte naam.
Ik vind lars een hele leuke naam, Vrienden van ons zijn onlangs bevallen van een zoontje lars, dus helaas kunnen wij die naam niet meer gebruiken (wij zijn nog niet zwanger en niemand weet dat we beizg zijn dus we kunnen hun het niet kwalijk nemen dat ze die leuke naam hebben gekozen ) Maar Roan vind ik ook een hele leuke naam! Vl en ik zitten ook niet iop 1 lijn met jongensnamen, alleen lars waren we het beide over eens, maar helaas
Leuke namen. Zou eerder voor Lars kiezen dan voor Roan. Andere namen waar ik aan dacht: Siem Senn Sven Jort Bram
Stan vind ik ook een leuke naam en vervanger voor Lars. Of jens? Roan is een naam waar ik even aan moet wennen. Lars vind ik wel leuk.
Dank voor jullie reacties! De voorkeur ligt dus bij Lars, bij velen. Mijn man blijft ook bij Lars. Dus het zullen mijn hormonen wel zijn, haha!