Nieuw

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door liniej, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ook ik ben sinds vandaag nieuw hier. Ik ben 22 jaar en mijn vriend en ik zijn nu 6 jaar heel erg gelukkig samen! En nu zijn we eindelijk op een punt in ons leven gekomen dat we eindelijk voor een kleine kunnen gaan!!
    Hier heb ik al heel wat jaartjes naar toe geleefd. Begin Nov. heb ik mijn mirena laten verwijderen. De eerste maand hebben we het nog met condoom gedaan zodat ik even kon kijken of mijn cyclus van 27 dagen nog zou veranderen ofzo.. Wat niet het geval is.
    En nu zijn we dus bezig met ronde 1! Heel erg spannend en vooral super leuk!! Afgelopen weekend mijn eisprong gehad, en nu is het dus afwachten. Ik probeer mijzelf niet gek te maken. Maar ik hoop stiekem dat het gewoon in 1x raak is. Ook omdat mijn vriend in Januari weer een paar maandjes weg is voor werk, en dan is het lang wachten op een volgende ronde.
    Maargoed.. Nu lekker van hem genieten nu hij nog hier bij mij is. En de testen halen we er met de kerst bij mocht ik dan niet net ongesteld zijn geworden.. Spannend! :)

2. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Welkom en succes! :)

3. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en hopelijk ben je spoedig zwanger!

Deel Deze Pagina