hai kom ook nog eens een vraagje stellen hier. ben toch deze ronde maar wer begonnen met tempen, vorige mnd halfweg gestopt want cyclus werd zolang, nu had ik dus netjes temp van zon 36,5 of 6 maar nu komt het de hele wk is ie al wat laag met donderdag zelfs 36,1 erna gin ie weer drastisch omhoog. nu twijfel ik of dit al wel mijn ei was, dag 11 van cyclus. dit omdat ik dus de hele wk smorgens mijn vent al de duer uitzwaai naar zijn werk en erna er weer inga en dan daarna pas temp. dus nadat ik druk brood ed heb gesmeerd. dan nog ff 2 uur erin en dan tempen. kan teml daarom zo laag zijn. ineens. vrijdag hoefde ik er niet vroeg uit en toen was ie dus wel hoog. en gister en vandaag weer. normaal heb ik dus elke maandag dit, dat ik dus manlief eerst duer uit werk hihi en dan erin ed en dan is temp ook altijd laag ook als ik ervoor al temp zo ong een uur of half 5. oh jah nog ff ter info laatste cyclus was 37 dagen. ervoor 30 daarvoor 27 vmk daarvoor had ik en normale cyclus van 28 dagen. hoop dat iemand hier antwoord p heeft. weet dat je op zelfde tijden moet ed hoor, maar jah wilde dus deze wk niet echt hihi.
Je kan dan beter tempen als je idd eruit komt. (uit bed). Het is beter om vroeger te tempen, dan na een hele poos druk doen. Na druk veranderd je temperatuur en wanneer je eerder wakker bent een heel klein beetje. En dan is de temp laag. Dat is minder erg als te hoog, want dan ziet FF je ei niet goed. Snap je? Bedoel je dit als antwoord?
ja nou idd zoiets hihi. dus dat ie zo laag is dat kan dan ook komen omdat ik eruit ben geweest of niet? vanmorgen heb ik dan gedaan toen we wakker werden was om half 5 en was weer 36,2 nou heb ik ook slechte nacht geahd met de kleine meid die was om 00.00 uur wakker. en denk dat ik ong half een weer sliep maar om half 4 was ik ook alweer wakker denk dus niet dat ik voldoende slaap heb gehad dan voor temp. dus eigenlijk tellen dan deze tempen niet echt of wel. ze zijn zo laag ineens weer. had ik dus altijd op de maandagen. en omdat ik vorgie wk dus elke dag vroeger was was daarom miss mijn temp wel steeds zo laag.. jaja lekekr duidelijk allemaal.
Eigenlijk dacht ik dat normaal gesproken je temp omhoog gaat als je uit bed gaat en in de weer gaat. Bij mij in elk geval wel, maar misschien ben jij de uitzondering... Hoe dan ook is je temp niet betrouwbaar als je zoals jij aangeeft opstaat, vanalles doet en dan weer 1a2 uur terug gaat om dan je temp te nemen. Waarom niet tempen op het tijdstip dat je de eerste keer opstaat? dan is je temp wel betrouwbaar...
ja vond mezlef ook al raar want dacht dat dat idd geval was dat ie dan omhoog ging hihih maar bij mij dus niet. en moet ook idd bij vroeg opstaan maar twijfelde eerst vorige wk nog of ik weer ging tempen dus vandaar dat ik iets makkelijker deed. hihi vanmorgen dus wel bij vroeg gedaan en die was dus ook weer laag. rest van de wk kan ik normale tijd doen dus ben benieuwd hoeveel verschil daar dan inzit. volgens mij best veel al is het maar 3 uurtjes later. erg betrouwbaar is het dan dus niet bij mij. maar ja wie weet vind ik hem toch nog.
Ik heb het ook dat hij daald hoor... Heb ook wel eens stiekem een 2e keer getempt, bv in het weekend. Maar bij mij steeg hij ook niet, eerder lager... Het is wel moeilijk tempen voor je zo.. Maar je moet minstens 4 uur slapen dacht ik en dan tempen. De tijd is dan minder belangrijk. Minder belangrijk als een keer tusssendoor wakker worden of zelfs dingen ondernemen.
ja vannacht dus wel een stuk geslapen en om half 7 ofzo had ik dan 36,4 hou die dan maar weer aan. maar is idd wel erg lastig hoor. dat ie juist daalt als je eruit bent geweest ed. en nu had ik ook nog krampjes onderin me buik, wat miss ook wel speirpijn is hihi, en heb op beide borsten bulten zitten, arts heeft ze al bekeken kon geen kwaad maar die doen nu zeer komt allemaal door hormonen dus dat maakt het ok niet echt makkelijker allemaal. lastig toch af en toe die vrouwenlichamen. hahah.
http://www.fertilityfriend.com/ttc/char ... 2008-12-02 willen julie nog ff kijken ik snap het echtn iet meer hihihi volgens ff had ik vorige week dus ei miss. ik had zelf afgelopen maandag krampies. maar laatste cyclus was 37 dagen.
Je hebt de verkeerde link naar je kaartje geplaatst dus we kunnen je kaartje niet zien. De juiste link krijg je door naar Homepage setup te gaan op ff en dan de aanwijzingen te volgen. Vervolgens krijgt je dan van ff een link die je hier in je berichtjes kunt plakken.
ok oeps, dacht nog zo goed te doen omdat ik hem zelf wel zag. nou doe ik dan vanavond nog ff bedankt voor zeggen. hihi
nou krijg hetn iet voor elkaar haha maar komt er nu op neer dat ie gister dacht vorige week me ie te hebben gevonden maar vandaag is de lijn ineens wer weg. en als ik me temp invul zegt ie heeft geen zin....[/img]
krijg het nog niet voor elkaar link neer te zetten sorry daarvoor. maaruh, mijn temp was nu ietjes hoger dan laatste tijd. en als ik diezeflde nog 2 dagen invul ziet ff mijn ei gister. terwijl ik dus laatst ook al een twijfel ei had. en ik dacht zelf dat ie afgelopen weekend was lekker duidelijk he. ik had toen krampen en vruchtbaar slijm. dus kun je dan zover van te voren al krampen en slijm hebben en ei pas later hebben? dacht dat dit dan binnen 2 dagen ofzo was niet een halve week.
nou als het goed is was nu toch dinsdag me ei tenminste volgens ff. zit stijgende lijn in. en als ie morgen nog hoog is krijg ik een rood kruis woehoe. nu maar weer wachten dus he. tot eind van het jaar want jah dan is nod pas aaah. hoop zo dat ik toch nog dit jaar een posi test mag hebben