Hier nog steeds een "klein" bed. Eind dit jaar, nog voor haar 3de verjaardag gaan we over. Ze past nog makkelijk in haar oude bedje en vraagt ook niet om een groot bed, ondanks dat ze daar wel in slaapt op het kdv.
Ik lees even mee, ik heb namelijk totaal niet het idee dat onze kleine man er al aan toe is. Dus ben wel benieuwd
ik ben het van plan om het te doen volgend jaar mei... ik wil ook de kamer in een andere kleur en ik hoop dat het dan een beetje goed weer is om te luchten angelina is dan bijna 2 1/2 jaar. ik heb het nu wel zo in m'n hoofd zitten maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze er volgende week uitklimt...dan moet ik er eerder aan geloven
Mijn zoontje was 19 maanden toen hij naar zijn nieuwe kamer ging, in een peuterbedje. Het is meteen vanaf het begin goed gegaan. Zodra hij op zijn kamer komt duikt hij zijn bed in!
Hier zo lang mogelijk in zijn kleine bedje, totdat ik vermoed dat hij erover heen gaat klimmen.. Dus hopelijk nog wel tot hij 2,5 is.. maar we zien het wel!
Hmm wij willen voor anne's 2e verjaardag een bedje kopen ze krijgt al zoveel kadoos.. dat we zelf gewoon niet meer weten wat nou nog leuk is om te kopen zo kreeg ze met sinterklaas een tafeltje met 2 stoeltjes... en nu dr verjaardag dan dus waarschijnlijk een bedje ze heeft nu toch nog niet door dat ze van ons geen leuke speelkadootjes maar wat nuttigs krijgt en ik durf te wedden dat ze een nieuw bed ook cool vind
Onze middelste die heeft een peuterbedje gekregen voor haar 2de verjaardag, dus toen zij 2 was ging zij over in een wat groter bedje.. met onze laatste telg zal het denk ik wat later gebeuren, want we moesten het ledikantje toen de tijd aan onze laatste telg geven en dat hoeft nu niet meer..
Thomas sliep met 18 mnd al in een groot bed. Lieke met 2 jaar. Met Jesse zien we nog wel. Als ie gaat klimmen denk ik.
Hihi zo te zien zijn wij echte laat bloeiers. Sam nu 3.3 jaar slaapt nog steeds in haar ledikant. Zij en wij vinden het nog wel prima zo. Misschien einde van het jaar. Dan is ze 3.5 jaar. Ze is helemaal geen klimmer.
ik zit ook met dezelfde vraag. Over 8 maanden komt er, als alles goed gaat, een broertje of zusje bij. Ons meisje is dan 2 jaar en 4 maanden. Zou haar graag al een tijdje voordien in een groot bedje laten slapen, zodat het kleine vrij is voor ons tweede kindje. Mijn moeder vindt dat veel te vroeg en vindt dat we een tweede babybedje moeten kopen....
hai noël deden we met 2.5 jaar naar een groot bed,wel met van die tralies erlangs dat als hij zou rollen dat dat hem tegen zou houden
met haar 2de verjaardag heeft ze een nieuw bed gekregen en het ging gelijk super! hier moest he omdat de 2de kwam en die in het ledikantje moest.
Wij hadden de babykamer weer nodig, dus dat was ons moment. Siem was toen 19 maanden. Hij kreeg meteen een groot 2-meterbed, maar wel met uitvalbeveiliging. Hij vond het super-interessant en het is nooit misgegaan. Op vakantie, 4 maanden later, sliep hij in een gewoon eenpersoonsbed en daar is hij ook niet uitgevallen. Thuis hebben we de uitvalbeveilining er nog op, maar elders slaapt hij altijd al zonder. Hij is nu 2 jaar en 3 weken.