Jonge moeders (to be) om mee te kletsen :)

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje16, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boterbloempje16

27 jan 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik vroeg me af of er hier ook nog jonge mama's (to be) zijn die gezellig willen kletsen. Ik ben zelf bijna 20 weken zwanger en merk toch dat ik de behoefte heb om met mensen te praten die in dezelfde situatie zitten of er ervaring mee hebben. Dus als iemand zich geroepen voelt hoor ik het graag :p

Liefs

2. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    He meid hier een jonge tweeling mama van 3,5 maandjes oud hoe gaat je zwangerschap ?

3. boterbloempje16

27 jan 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hee Marieke! Wauw een tweeling, wat leuk! Is je zwangerschap goed verlopen?

Mijn zwangerschap verloopt wel redelijk. In het begin echt veel misselijk geweest, dat is nu stukken minder gelukkig. Heb wel een hele lage bloeddruk met als gevolg dat ik af en toe flauwval, ook niet erg fijn dus maar verder gaat het allemaal eigenlijk wel goed! Ben nu bijna op de helft dus de tijd vliegt echt naar mijn idee. Heb 2 februari de 20 weken echo dus dat vind ik wel erg spannend

4. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Jeetje dat is wel heel erg vervelend zeg!
    Vooral dat flauw vallen, als je eenmaal over de helft bent idd gaat het heel snel,
    Ik ben al bevallen met 34 weken dus voor mij was het snel gedaan.
    Toch had ik die laatste weken nog wel uit willen dragen.

En 20 weken echo is wel heel leuk hoor.. Je moet er gewoon van uitgaan dat het allemaal goed is.
    Hoe oud ben je als ik vragen mag?

5. boterbloempje16

27 jan 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Oh dat is vroeg ja, hoe heten ze?
    Ja heb er ook wel zin in maarja toch altijd beetje nerveus hihi. Ik ben 20, word in april 21! Mijn zwangerschap was ook heel onverwachts aangezien ik gewoon de pil slikte maar we zijn er nu toch wel echt heel erg blij mee. Het is een meisje trouwens hihi.

6. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Hoi hoi weet niet of ik hier nog bij hoor (27) nu in verwachting van nr 3 en mijn eerste kreeg ik toen ik 17 was en mijn jongste 21 jaar vind leuk om te kletsen aangezien ik nog steeds het broekie ben van de moeder op de school van mijn kinderen :)

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik wil ook wel meekletsen. Ben 26 en zwanger van de derde.

8. mama van chayenna

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Wat leuk ook een derde! Hoe oud zijn jou andere kindjes

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

N is in december 2 geworden en M is bijna 1,5 jaar! Hier drie meisjes. Zag dat jij nu een jongetje krijgt. Zijn de andere twee jongens of meisjes? Of van allebei eentje, dat kan natuurlijk ook :D

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hee! Ik ben niet meer zwanger maar ben wel jong (23) en heb 2 kinderen. Ondanks dat ik niet meer zwanger ben lijkt het me leuk om te kletsen.

11. mama van chayenna

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw

Wat leuk dat ze zo lekker dicht op elkaar zijn !! Mijn oudste is een meid van 9 jaar en de ander zoontje van 5 hihi nu inderdaad weer een zoontje :D

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gezellig Strandbal. Hoe is het met E en S? Begint S ook zoveel te praten nu? N kletst de oren van m'n kop af haha.

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat leuk! Ken je naam wel van het forum, heb je vaker voorbij zien komen. Hoe voel je je? Last van kwaaltjes? En heb je de 20 weken echo al gehad?

14. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    hi dames wat gezellig zo 🙊

Boterbloempje dat was vast even schrikken zeg 😦
    Heb je ook al een naam bedacht?

Ik ben trouwens 25
    hier net weer nachtvoeding gehad, word gelukkig steeds makkelijker..
    Besef me ook ineens dat ze nu toch echt wel heel erg snel groeien.
    Mijn man heeft nog een zoontje van 6 en een dochter van 4,
    Die groeien ook al zo hard 🙈

Strandbal hoe oud is/zijn jou kindje(s)

Boommm en mama van chayenna leuk dat jullie er ook bij zijn gekomen.
    Hoe voelen de zwangere meiden zich verder?

15. boterbloempje16

27 jan 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat leuk zo veel dames erbij!!

Hoi mama van Chayenna! Jeetje 3 alweer, zal lekker druk worden dan! En leuk een jongetje :) heb je een goede zwangerschap?

Hoi Boommm, okal de derde! Ik hoop ook echt nog wel meerdere kindjes te kunnen krijgen na deze maar denk dat ik daar dan toch wel even mee wacht haha. Jij bent ook al ver zie ik! Heb je een goede zwangerschap?

Hoi Strandbal, leuk al twee kindjes! Zou je er nog meer willen?

Marieke het was inderdaad even schrikken ja haha. Ja wij noemen haar Isa! Zo wel druk bij jullie thuis dan of niet? Gezellig hoor! Kan me voorstellen dat het hard gaat allemaal.

Was het bij iedereen verder wel een ''geplande'' zwangerschap?

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Marieke. Volle bak bij jullie dus, met vier kindjes, leuk! Is de tweeling te vroeg geboren of niet? Hoe doen ze het verder?

Boterbloempje. Wat een mooie naam krijgt jullie meisje! Zwangerschap gaat wel. Heb een verkorte baarmoederhals dus heb verplichte rust, maar mag niet klagen!

17. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Hahah ja is heel erg gezellig hoor,
    Kindjes waren wel gepland.. Al kun je een tweeling natuurlijk niet plannen.
    Ik ben met 34 weken bevallen 6 weekjes te vroeg maar ze hadden allebei wel een mooi gewicht voor dat termijn.
    Met 4 kindjes in huis is het natuurlijk wel druk maar het gaat allemaal wel redelijk vanzelf.

Met Rowan hebben we wel heel veel naar het ziekenhuis gelopen. Nu gaat het redelijk de goede kant op.. Paar keer weer opgenomen en al een aantal klysma's gehad en verborgen reflux in een ernstige mate waar we nu gelukkig medicatie voor hebben. Ook ga ik met hem naar een osteopaat wat echt goed lijkt te werken. Hij lacht tenminste weer en huilt geen 20 uur per dag meer 🙌🏼 Twan is een hele blije baby en gelukkig een heel makkelijke baby. Echt enorme knappe schatjes al zeg ik hetzelf haha

Boterbloempje prachtige naam!

En Boommm mooi beroerd verplicht rust ik had het de laatste weken ook vreselijk vond ik het. Kan ook geen seconde stil zitten zal daar wel mee te maken hebben 🙈

18. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    @ booommm leuk je weer tegen te komen :D.
    Ja het gaat goed met mijn schatjes. Semih is echt een peuter met de nodige buitjes en 'grapjes' en gaat 4x p/w naar de psz. Hij praat wel maar nog niet heel duidelijk. Voor veel woorden heeft hij zijn eigen woordjes omdat hij het niet kan uitspreken. Auto = oehoehoe, brandweerman sam = Mam, oma = ama etc. Maar ze zijn natuurlijk half turks dus ik vermoed dat dat ook mee speelt. Hij verstaat wel allebei de talen.
    Met Elif gaat ook goed ze is inmiddels al 7 maanden. Echt de tijd vliegt!
    Hoe gaat het met jou kindjes? Wel vervelend van je verplichte rust. Hoe doe je dat nu dan met de kinderen?

@ marieke, wat leuk een tweeling! Lijkt me zo bijzonder. Mijn zoon is 2 jaar en mijn dochter is 7 maanden.
    Wel heftig trouwens van je zoontje. Gelukkig gaat het nu beter.

@boterbloem, nee ik vind 2 kinderen echt meer dan genoeg. Ik vind het nu al zo'n gesleep en gedoe. Dat ik alleen mijn zoon nov had ging ik overal heen maar nu is het allemaal wat lastiger. Wij wonen trouwens ook 4 hoog zonder lift dus dat is ook een obstakel. ik wil wel verhuizen maar dat moet nog even wachten.
    En buiten dat heb ik gewoon geen kinderwens meer en is het voor ons compleet.
    Maar je weet het nooit ik ben nu 23 dus wie weet krijg ik over 5 jaar wel weer helemaal kriebels.

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Marieke. Joh, had je die tweeling niet gepland? :D Haha. Wat fijn dat ze het gelijk zo goed deden! M is ook met 34.5 geboren en die deed het ook erg goed. N is met 36 weken geboren en heel ziek geweest.
    Wat fijn dat Rowan het nu goed doet. Heftige periode hebben jullie dan achter de rug. Lijkt mij heftig als je kindje zoveel huilt, gelukkig is het nu een vrolijk mannetje!

Strandbal. Wat leuk dat hij eigen woordjes heeft bedacht. Ach, komt vanzelf wel toch? Is vaak zo dat tweetalige kindjes later beginnen te praten heb ik laatst gelezen. En Elif alweer 7 maanden, wauw wat gaat de tijd snel!
    Hier gaat het goed! N gaat sinds kort naar de psz en één dag per week naar het kdv. Vind ze helemaal geweldig! M doet het ook erg goed, al is ze wel een krengetje momenteel. Veel slaan en knijpen.. Maar ze geeft ook ontzettend veel kusjes ;)
    We hebben sinds Oktober een aupair in huis. Is mega goedkoop hier, betalen 125 pond per week.. En doe zelf ook nog wel wat, probeer alleen zoveel mogelijk te rusten.

Ben vanochtend met N en de hond naar het park geweest en heerlijk gewandeld. Vanaf boven heb je een prachtig uitzicht over London.

20. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Wauw dat is zeker een prachtig uitzicht zeg! Precies het tegenover gestelde waar ik op uit kijk haha..

En een aupair is idd wel handig!
    En dan zijn jou beide kinderen ook wel vroeg geboren zeg! Was daar een reden voor?
    Ik ben ook blij dat ze het nu zo goed doen al hebben ze afgelopen nacht voor het eerst gedacht dat slapen voor mietjes is 🙈

En Boommm we zijn nog jong misschien hebben we over een aantal jaren allemaal wel 6 kinderen 🙊
    Voor nu is het hier iig ook wel even genoeg heb momenteel ook niet meer slaapkamers misschien volgend jaar na de verbouwing 😋

Deel Deze Pagina