ook nog leuk als je 40 bent?!

Discussie in 'Babynamen' gestart door msuus, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Fay kan prima tot je 100ste!

Al die natuurverschijnselen en knmi voorspellingen vind ik echt TE erg. Zogenaamd hip, maar ondertussen idioot...;)

2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Snoozie: Je eigen naam aangezien je zegt dat die kinderachtig is. Daarom maakte je me zo nieuwsgierig. ;)

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zou ook niet snel kiezen voor een naam als Vlinder of Bloem.. Vind dat idd een beetje zielig en niet echt gepast voor als je volwassen bent. Maar dat heb ik ook met namen als Destiny en Miliano enzo bij hollandse kindjes. Zie ik ook niet een volwassen vrouw zich voorstellen met 'hallo, Destiny de Vries'...;)

4. montrast

montrast Actief lid

19 mei 2010
    291
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik zit met hetzelfde probleem: wat vinden jullie van Julian (op zijn Nederlands)? Vind ik voor een klein kind en vooral puber heel leuk, maar is hij ook leuk als je 40 bent?

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Julian vind ik juist een hele mooie naam voor 25+

Kan eigenlijk bij elke leeftijd.

( ik ben bevooroordeeld want ik vind het een geweldige naam)

Ik let er trouwens zeker op of het kan als je 40 bent. Isabella kan altijd nog Isabel worden.

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Julian kan prima tot je 100e:D

7. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Wij hebben voor Julian gekozen omdat wij het als een redelijk leeftijdsloze en internationaal bruikbare naam zagen. Met een oer-Brabantse achternaam vond vooral mijn man dat de voornaam overal ter wereld makkelijk begrepen moest worden. Hij heeft zijn achternaam al te vaak verkeerd gespeld gezien. ;)

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Eerlijk gezegd denk ik dat mensen meegroeien met hun naam. Ik kan me niet herinneren dat ik nadat een volwassene zich aan mij voorstelde ooit heb gedacht 'nou jaaa, wat een kinderachtige naam!'. De namen van nu komen bij volwassenen nog niet zo vaak voor dus we kunnen het ons niet zo goed voorstellen hoe dat zou klinken. Ik denk dat als onze kinderen straks 40 zijn en wel massaal van die populaire nieuwe namen hebben, we het helemaal niet zo raar meer gaan vinden. Dus ook niet bij een Vlinder of een Storm.

9. montrast

montrast Actief lid

19 mei 2010
    291
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik kwam tot dezelfde conclusie als jullie en wat Yukl verteld ben ik het ook mee eens. Namen die nu populair zijn zullen later inderdaad heel normaal zijn bij volwassenen. En inderdaad, een naam zal bij een kind/persoon gaan horen. Maar het blijft lastig om een keus te maken, aangezien het een keus voor het leven is ;) Maar wij zijn er uit haha!

10. 4days

4days Niet meer actief

Ik vind Julian gewoon een normale volwassen naam?

En Fay, tsja het is even wennen, maar tegenwoordig heten zoveel kinderen zo dat het over 40 jaar hartstikke normaal zal zijn als een oud iemand zo heet. Dat verandert natuurlijk ook mee. ;)

11. misa

misa Niet meer actief

Wij houden er ook erg rekening mee of we de naam vinden kunnen als volwassen man of vrouw! Vind ik wel belangrijk!

Deel Deze Pagina