Wat waren we blij toen we ontdekten dat we zwanger waren,..ik was al 10weken zwanger en alles ging ook supergoed tot dat ik na de sex ineens lichtbloed verlies kreeg,.een klein beetje oudbloed,.heeft 2dagen aangehouden maar was er niet gerust op,.heb de dokter gebeld,.die zei joh hoort erbij maak je geen zorgen,.ook de verloskundige op de forum zei dat het wel vaker voorkwam,.nou dan denk je dubbel gevraagt dan moet het wel goed gaan,.dag drie,.werd het een beetje meer de ongerustheid ging niet weg zei al tegen mijn vriend het voelt anders gaat niet goed,.tot indd gister ik helder bloed ging verliezen ditmaal kwam er ook wat uit,.ik opvangen en de dokter gebeld die nog ff domzei van jawat wil je dat ik voor je doe ,.maar goed,.ik naar mijn moeder en kreeg echt onwijs veel pijn,.echt niet normaal kon niet meer lopen zitten niks,.trilde als een rietje dus mijn vriend hup mij gelijk naar t ziekenhuis gebracht die ons tenminste wel serieus nam,.na een inwendige echo en datgene van wat ik heb opgevangen zei de gyn.dat ik rekening moest houden met een volledige miskraam ,.maar ze moest t overleggen want ze zag wel wat op de echo maar kon t niet plaatsen,.maar om zekerheid tehebben moet ik dus volgende week weer terug komen om een nieuwe echo telaten maken,. In 1klap is je hele droom weg,.ik voel me dan ook onwijs leeg van binnen liefs Angelique
dank julllie wel,.,.het is altijd wel fijn dat er vrouwen zijn die je begrijpen ,.bij de dokter ben je de zoveelste nummer,.en die schenken er verders ook geen aandacht meer aan Ik kan het gewoon weg nog steeds niet geloven,.elke keer denk ik dat het nog in mijn buik zit,.,.maar gaan gewoon van het ergste uit,.,.99% kans dat het een miskraam is,.,.anders zou ik ook niet zoveel bloed verliezen toch?De gyn,.zei dat ze veel stolsel zg in het bakje waar ik t allemaal had opgevangen en het isnu naar de pathaloog gestuurd die het allemaal verder gaat onderzoeken. Ik heb ook de website van vlindertje merel bekeken en had er veel aan,.,.gaf me ook wel weer wat troost,.hoe erg het is om je kind teverliezen,.ik was dan 10 weken zwanger maar merel was al echt een babytje,.,en dat vind ik echt erg,.ik heb dan wel een gezonde dochter van bijna 7jaar maar ook haar 2lingbroertje is vroegtijdig overleden,. de site is echt super mooi en jullie engeltje ook liefs Angelique