Heb deze overgooier gekocht voor mijn dochter. Superleuk! Alleen wat eronder? Welke kleur? Hou niet van heel bont liefst effen. Wit is zo wit ben bang dat veel kleur het zo bont maakt. Mijn dochtertje is rossig dus heel lichte tinten maken haar bleek. Kom maar op met die tips
Ik heb ook zoiets voor m’n dochter gekocht. Blauwe maillot of legging eronder en roze shirt. Of andersom. Perfect met haar witte Adidasjes met roze streepjes. Van de winter denk ik haar roze/witte Nijntje maillot en roze shirt. Ik hou van dit soort kleding!
Voor mijn dochtertje had ik er een shirt onder met allemaal kleurtjes en een effen legging. Stond super vrolijk.
https://m.zara.com/nl/nl/ribtrui-met-volants-p05536551.html?v1=6450291&v2=1077359 Deze . In alledrie de kleuren kan naar mijn mening. Ik heb zelf de grijze en dan een oud roze overgooier er overheen voor mijn dochter.
Onze dochter heeft ook rood haar maar ik trek haar alles aan wat ze leuk vind Waarom zo beperken? Hoeft toch helemaal niet
Heeft toch niks met beperken te maken? Ik ga haar alleen geen vloekende kleding aantrekken. Met 1,5 kiest ze zelf haar kleding nog niet uit hoor.
View attachment 592659 Ik vind toch wit of lichtroze het mooist denk ik. En een kraagje! Ik hou van kraagjes!
Witte of roze legging/maillot en paar stoere zwarte laarsjes. Hebben nu super leuke van shoesme met een paar kleine bloemetjes er op. Ik ben al helemaal niet van de tierenlantijntjes (hard rock/metal mama en papa dus bij ons zelf is de enige kleur zwart zeg maar). Maar zij heeft een spijkerovergooiertje met een nijntje maillot (zeeman) en dan dr schoentjes er onder en tis dan toch wel een hele stoere/schattige meid hoor! Loopt vol trots met dr nijntje en laarsjes weg te paraderen.
Volgens mij kun je dit met alle kleuren combineren. Ik zou gewoon een effen kleurtje kiezen wat je dochter goed staat.