Wie samen met zijn/haar kind het sinterklaas journaal kijkt weet dat er volgens het verhaal euro's zijn met sint stickers erop. Nu lijkt mij het een leuk idee om een keer als schoenverassing een paar euro's met die stickers erop te geven. Maaarrr waar kan je die stickers krijgen??
hier krijgt mijn dochter ze vandaag van school mee... ze zitten in hun schoentje die ze op school gezet hebben.... met een portomonee... wij plakken ze op de munten en leggen ze weer in de schoen...
Ik hoorde inderdaad van mijn schoonmoeder dat ze die stickers krijgen in het pakket dat je ontvangt als je als school meedoet met het sinterklaasjournaal. Als de school niet meedoet krijg je die stickers dus ook niet mee.
Dan hoop ik dat ze hier ook komen de stickers Kids zijn helemaal hyper actief vanwege de stickers en geld en sinterklaas gebeuren enz
Hier krijgen ze t mee van school, dit doen we dan op t geld en 'vinden' we dan in onze portemonnee. Weet eigenlijk niet wat onze kids er dan daarna mee moeten doen
Ik snap er ook niks van eigenlijk..moet dat geld dan naar school,nee toch? Moeten de kids t geld niet in de schoen doen zelf voor Sinterklaas. Hij moet dat geld toch weer terugkrijgenvoor de cadeaus?
Ja ik begrijp het ook niet, ook omdat ze zelf het stickervel mee naar huis krijgen?? Dan weten ze toch dat mama het er zelf op plakt
Maak er een verhaal van, als de kids de schoenen zet leg je het velletje met stickers erbij en vertel je dat je die dan aan de pieten geeft, dan kunnen de pieten deze op de gevonden muntjes plakken. Dan zorg je er voor dat je er een paar van het velletje haalt en maak je een briefje die je ook in de schoen stopt waarin je ze bedankt voor de stickertjes... En nee dat geld hoeft niet naar school, en als dat wel zo is dan moet je gewoon de stickers op die chocolade muntjes plakken Be creative
Ik heb geen idee maar ik ga ff zo'n velletje bestellen!! Ik wil die verwarde gezichtjes wel es zien smorgens
Ik ben erg benieuwd wat jullie met die stickertjes doen! Ik heb nog geen kinderen, maar volg et verhaal ieder jaar. Ben altijd erg benieuwd wat ze er voor staartje aan maken. Was ervan overtuigd dat er muntjes met Sinterklaas-stickers in omloop zouden komen. Wel raar dat de kids de losse stickers mee naar huis krijgen...
Ik zou de stickertjes op een paar euro's plakken en tegen de kids zeggen als ze terug komen van school of de psz, kijk nou wat voor geld mama bij de kassa terug kreeg. Dat is vast van sinterklaas. Dat mogen jullie vanavond in jullie schoen stoppen zodat het weer terug komt bij sinterklaas. Ik denk dat zoiets de bedoeling is. Ik vind het overigens ook vreemd dat de kids de stickers mee krijgen van school, zo haal je een beetje de spontaniteit van de stickers weg. Ze hadden het beter in een dichtgeplakte envelop mee kunnen geven zodat de kids het niet door hebben
Aah dan is het inderdaad wel leuk! En dan komen er op een gegeven moment ook munten in omloop bij de supermarkten ed, ben benieuwd tot wanneer we nog die euro munten tegen gaan komen
Ik vind het een rare actie. Lianna en Yosyp hebben ook een velletje meegekregen en ik moet ze op m'n eigen centjes plakken en die dan vanavond in de schoen doen. En dan, kan ik na bedtijd die stickers er weer af peuteren om het weer terug te doen in m'n portemonnee, want als ik dat niet doe dan zien ze dat ik die sintmuntjes weer zelf heb gepakt ipv teruggegeven aan de sint.
Ik heb ze gewoon zojuist besteld en dan mogen ze ze binnenkort gewoon in hun spaarpot doen. Doe ik er bijv. een briefje bij dat ze er zelf iets voor mogen kopen!