Wat heb jij op vakantie met baby gemist of wat was juist heeeeeel erg handig? We gaan pas in juni een weekje naar de de zon (Griekenland), onze dochter is dan bijna 11 maanden, en ik ben wel benieuwd naar wat ik nu echt allemaal moet ik echt meenemen (behalve natuurlijk zonnebrand, paspoort, buggy, etc.) Pfff was het maar zover....
Wij eigenlijk helemaal niets hadden speelgoedjes bij ons, genoeg potjes en luiers, genoeg kleertjes zwemband zwemkleding paracetemol fles buggy extra dun lakentje voor als hij moest slapen maar wij nog even de stad in gingen dan ging hij in de buggy slapen maar had wel iets over zich heen. speen knuffel
muggennet voor over de kinderwagen en campingbedje, voor kinderen <4 jaar(dacht ik)heb je geen antimuggen produkten. kleine kinderen mogen niet met deet in aanraking komen
een badmat. de kinderen staan dan toch vaak al onder de douche en douches zijn niet altijd even schoon, je eigen badmat wel
hier vond ik heel handig een reis water koker. Vooral als ze snachts wakker werd voor een extra fles. *ORS *dun lakentje (in hotel vaak van die dikke stugge dingen) *zwembandje *diksap (zelf fles mee genomen) *paracetamol *speelgoed voor in het zwembad en de rest is denk ik wel genoemd
Bedankt voor de tips!!! Een Muggenet voor boven het bedje is inderdaad heel handig. Zou ikzelf dus nooit aan gedacht hebben! Er staat een bedje voor haar klaar, dus ik denk dat we ook maar wat extra beddengoed meenmen. Griekenland staat nou niet echt bekend om schone hotels/appartementen. Diksap, waterkoker, speelgoed..... Mijn god..... Buggy, koffers, baby... volgens mij kom ik thuis met een hernia
ik ken hem van nijntje vooral makkelijk als je kindje rolt en als je een strandvakantie hebt. Het is matje met een opblaasbare rand eromheen waar je je handdoek in legt. Minder zand op je handdoek en je kindje kan er niet uit rollen.
(Heel) dun slaapzakje, voor als je kindje niet gewend is om onder een dekentje / lakentje te slapen, maar in een slaapzak. Goede / veilige zwemband voor in het zwembad / zee. Wat extra badcapjes / grote handdoeken voor na het zwemmen. Eventueel een staafmixer voor als je zelf eten klaar maakt i.p.v. potjes.