Ooh meid, ik heb een fout getypt, ik kreeg dinsdag mijn pregnyl, niet woensdag... Dus dinsdag om 21u pregnyl en vandaag donderdag om 13u IUI... Hopelijk lukt het van ons beiden!!!!!! Ik probeer erg positief te denken!!!
Hmm ik lees op het forum idd veel met een dag ertussen! Vraag me echt of het niet te snel is dag erna!? Maar ze zullen wel weten wat ze doen toch! Eerst maar eens kijken of de follikels goed gegroeid zijn!
Ik weet het niet zo goed.Misschien beste eens vragen aan de gynaecoloog.Het lijkt me niet abnormaal. Veel succes. Hou ons op de hoogte!
Helaas een teleurstellende dag vandaag! Waar woensdag nog alles prima was, bleek er vandaag sprake te zijn van overstimulatie Ik had 4 follikels waarvan er 3 zouden springen en meedoen! Dat is dus teveel! Een te grote kans op een twee- of zelfs drieling! Wel een behoorlijke domper! Want had na woensdag echt het gevoel dat het gewoon door zou gaan! Nu dus weer in afwachting van die rottige menstruatie Kon medicatie krijgen om dit te versnellen, maar dit wilde ik niet! Al genoeg rotzooi in mijn lijf, laat hierbij de natuur maar zijn gang gaan! Dus op naar de volgende ronde maar weer!
OOOOh meid zo spijtig zeg!! Je hebt er zo naar uitgekeken! Stom he die overstimulatie! Ik mag van 1 ding (ook bijna het enige) nog van geluk spreken tot nu toe en dat is dat ik een normale gezonde cyclus heb en ik niets van medicatie moet krijgen behalve pregnyl (voor de zekerheid want ik krijg een natuurlijke eisprong). Ooh wat jammer zeg!!!! Op naar de volgende poging
Mijn cyclus was ook goed, maar het ziekenhuis doet hier standaard iui met hormonen, dit om de slagingskans te vergoten! Helaas werkte de hormonen bij mij dus te goed! Volgende ronde nog wat minder! Fingers crossed dat het dan wel oke is en niet weer teveel!
Moet er niet aan denken! Moet zeggen dat na 2,5 jaar continue rond de eisprong te moeten de lol er aardig vanaf is zou overigens niet weten waarom je het niet zo kunnen doen...niet de dag ervoor natuurlijk ivm kwaliteit vh zaad