Naderende bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door CarpeDiem89, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CarpeDiem89

    CarpeDiem89 Actief lid

    2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Hallo allemaal,

    Ik voel me al de hele dag ziek, zwak en misselijk, hoofpijn sinds gister avond en een beetje kramp her en der..

    Zou het kunnen dat dit tekenen zijn van een naderende bevalling?

    Aangezien meerdere mensen hebben voorspelt dat ik op 6 maart zou gaan bevallen.. vraag ik me dit wel erg af..:(
     
  2. Speentje

    Speentje Fanatiek lid

    13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Wil je niet ontmoedigen, maar ik heb dit vorige week een week lang gehad inclusief vreselijke diarree en had echt het idee dat vooral die diarree een voorteken was, maar niets is minder waar :(.

    Alles is weer rustig en voel me weer kiplekker en ben onderhand overtijd. Het kan een voorteken zijn, maar voor hetzelfde geld heb je een griepje onder de leden...

    Ik hoop natuurlijk voor je dat het wel een voorteken is :D
     
  3. CarpeDiem89

    CarpeDiem89 Actief lid

    2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Ja zat zelf ook al te denken aan een griepje, maar omdat de klachten echt spontaan komen opzetten ineens en meestal als ik griep heb/krijg voel ik dat geleidelijk aankomen..heel frustrerend! :p
     
  4. Speentje

    Speentje Fanatiek lid

    13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik snap je gevoel hoor! Ik had vorige week echt hetzelfde. Ik voelde me de hele dag kiplekker en 's nachts word ik wakker met buikkrampen en ben ongelofelijk misselijk. Kon nog net op tijd de wc bereiken. Dit heeft zo ongeveer de hele week aangehouden. Bij mij kwam het ook uit het niets...

    Meerdere mensen hebben ook tegen me gezegd dat ik misschien wel op 6 maart beval en vind het zelf ook nogal een mooie datum, maar vrees dat het er voor mij niet in gaat zitten :p
     
  5. CarpeDiem89

    CarpeDiem89 Actief lid

    2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Ja echt vreemd:S
    Haha en ik zie dat jij nog wel overtijd bent ook! Zal wel helemaal rot zijn dan! Hopelijk komt het allemaal snel! :D
     
  6. CarpeDiem89

    CarpeDiem89 Actief lid

    2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Maar niemand anders deze klachten gehad voordat de bevalling begon? :D
     
  7. CarpeDiem89

    CarpeDiem89 Actief lid

    2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Nou, ik denk dat het idd een "beginnend" griepje is.. :( ik word zojuist wakker, verstopte holtes, keelpijn, erg maagzuur en onwijs misselijk.
    Niet de klachten die ik normaal heb als ik ziek ben maar misschien valt het anders vanwege de zwangerschap? Voel me iig aardig beroerd :( moet ik hier de vk over bellen? Wat kan ik zelf doen om snel op te knappen? Normaal slik ik antigrippine maar dat mag nu niet tijdens de zwangerschhap.

    Ik hoop dat het snel over is, moet er niet aan denken dat ik nu moet bevallen..
     
  8. schaapje84

    schaapje84 Fanatiek lid

    22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    dat is echt vervelend meid, je kunt er nu niet zp heel veel aan doen als lekker in je bedje blijven, probeer iets te eten/drinken wat fijn op je maag aanvoelt en je keel wat kan verzachten. Lekker toch even een paard daagjes niets doen en even uitzieken/rusten is het beste medicijn, zeker op het eind van de zwangerschap. De vlos bellen is niet nodig denk ik, pas als je echt hoge koorts krijgt zou ik even bellen, maar dit is natuurlijk ieder op zich.
    Misschien een lekker kruikje tegen je buik i bed helpt ook wat, kussen iets hoger leggen voor je maagzuur.... verder zou ik het niet weten.

    beterschap!!
     
  9. CarpeDiem89

    CarpeDiem89 Actief lid

    2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Idd, meer als dit kan ik nu niet doen..

    Dankjewel voor je tips! :)
     
  10. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    beterschap! ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een lekkere griep te pakken..flinke snotneus etc. en natuurlijk op dat moment ging ik bevallen..moest daarna mondkapje dragen tijdens het voeden en we mochten haar niet kussen enzo..(dochtertje was ook ziek..en mijn man uiteindelijk ook)
     
  11. CarpeDiem89

    CarpeDiem89 Actief lid

    2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Dankjewel! Ahh wat rot zeg... en dan tijdens het bevallen pfff!
    Heb je daardoor extra last gehad tijdens de bevalling of viel dat wel mee?
     
  12. Sanne1985

    Sanne1985 Niet meer actief

    Oeh, ja ik had het ook allemaal een paar dagen voor m'n bevalling. Alles zat verstopt ook, dat was niet leuk tijdens het puffen!
    Snel opknappen kan ik je geen tips over geven, volgens mij mag je niet zoveel hebben als je zwanger bent helaas.

    Beterschap!
     
  13. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    nee heb geen extra last gehad volgens mij..had wel vreseljke dorst geloof ik maar je mag in turkije niet drinken tijdens de bevalling..
    maar of dat door droge mond/keel of gewoon door alle inspanningen kwam weet ik niet..maar verder ben je zo bezig dat een verkoudheid / griepje helemaal in het niet valt :p
     
  14. CarpeDiem89

    CarpeDiem89 Actief lid

    2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Ja ik ben nu nog erg verkouden dus hoop niet dat ik 1 deze dagen ineens ga bevallen dan haha! :p Heb amper lucht, alles zit verstopt!
     
  15. Bri

    Bri Niet meer actief

    Balen joh, dat je niet fit bent.
    Wat je wel mag doen:
    - stoombadje om de holtes te openen
    - zoutoplossing neusspray
    - vicks/dampo op je borst en rug smeren
    - doorgesneden ui naast je bed
    - paracetamol tegen de hoofdpijn (bijvoorbeeld in de vorm van citrosan, met een schepje honing en heet water)
    - vitamine C, of extra fruit als je het binnen kunt houden
    - water drinken en thee (theïne vrij het liefst, bijvoorbeeld rooibos of kamille)
    - proberen veel te slapen, eventueel met een warme kruik

    Sterkte, beterschap en straks een mooie bevalling gewenst!
     
  16. CarpeDiem89

    CarpeDiem89 Actief lid

    2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Dankjewel Bri! Ik ga zo idd als ik weer thuis ben van de VK een stoombadje nemen en een warme douche en dan lekker met een kruik en een kop thee in bed liggen een uurtje.. (moet helaas vandaag nog veel doen, dus langer als n uurtje wordt het niet..)
     

Deel Deze Pagina