Voel me echt verschrikkelijk! Toen ik thuis kwam van mn werk was het ff knap bij me. We hebben het de laatste tijd niet makkelijk gehad. Miskraam gehad, cyste in de eierstok, oma kort daarna overleden en we zouden verhuizen, maar dat ging bijna niet door omdat ik een bkr notering had (lullige fout om 38 euro..maargoed) Nu hebben we het nog zo weten te regelen dat het op mn vriend zn naam komt en dat we alles gewoon bij de notaris vastleggen...komt allemaal wel goed. Kortom behoorlijke stressperiode gehad! Nu had ik het er zo voor de gein over, dat we vanwege de rompslomp met papieren net zo makkelijk ff snel konden trouwen, in 1x van alle gezeik af...maaaar hij wil niet trouwen! Vind het onzin bla bla bla.... Ik trouwens ook alleen leek me dit wel makkelijk en wil toch heel graag bij mn mannetje blijven, dus ja waarom niet? Nu moest ik gister weer voor controle naar het ziekenhuis om te kijken of mn cyste weg was en die was gelukkig weg! Maar hij zei dat ik op t moment super vruchtbaar was en we dus aan de slag moesten....was mn mannetje ziek weer een maand verkloot! Hij wil even wachten tot alle stress voorbij is en straks in het nieuwe huis weer lekker aan de slag ....dat snap ik heel goed...alleen ben zo vreselijk tegen m uitgevallen, dat hij geen kinderen meer wou, niet wou trouwen...wat hij nog bij me deed? Soms herken ik mezelf niet meer en kan zo vreselijk onredelijk doen....heb er gewoon veel last van dat ik 2 miskramen heb gehad en dat de hele wereld om me heen maar zo zwanger lijkt te worden! Het is ook net of alle stress van de afgelopen maand er in 1x uitkomt...maar dat moet ik natuurlijk niet op hem afreageren! Hij is nu even voetbal kijken in de kroeg en ik zit hier te janken om wat ik hem heb aangedaan, terwijl die altijd voor me klaar staat... Heb m wel verteld dat ik het allemaal goed bedoel (met trouwen enzo), maar zag gewoon dat ie aangeslagen wegging...gaf me nog wel een kus zei nog weldat alles goed kwam. Hoe kan ik dit nog goed maken? Voel me zo'n onredelijke b*tch. liefs naomy
He meis, Droog je traantjes en ga lekker naar hem toe. Zeg niks maar knuffel hem ff gigantisch.... Wij hebben het ook niet makkelijk en dit is voor ons een methode waardoor de ander genoeg weet. Hij begrijpt het wel, weet ik zeker. Heel veel succes meid, ik gun het je zo! Nou hup, naar je mannetje! Liefs Elmo
Dankje meid voor je lieve woorden! Euh groningen speelt een belangrijke wedstrijd en staan geloof ik achter....ben bang dat als ik nu naar m toe ga dat ik t nog erger maak ...ik wacht wel braaf tot ie thuis is
Hoi Naomy, Hm ja, das klote he, ik herken het wel een beetje hoor. Soms zeg je dingen waar je later spijt van krijgt. Zeg gewoon dat het je spijt en dat je het gewoon ff moeilijk hebt op dit moment, maar dat je vreselijk veel van 'm houdt en dat je heel erg waardeerd wat ie allemaal voor je doet en dat je weet dat ie er altijd voor je is. Kop op meis, het komt heus wel goed, het heeft blijkbaar nu even niet zo mogen zijn maar je weet dat je vruchtbaar bent dus jullie tijd komt wel, echt waar! Liefs Nies
Oops, woon in Groningen maar had geen idee.... Manlief zat op school en wij zijn geen voetbal kijkers...(gelukkig). Stel het dan nog maar ff uit maar doe het wel vandaag nog!! Laat dit soort dingen niet tot de volgende dag liggen, dat is bij ons een regel. Heel veel succes meid, komt vast helemaal goed! Liefs Elmo
Ooh heel vervelend.... Ik zou hem ook lekker knuffelen.... Het komt vast omdat je onzeker bent geworden over de dingen die je mee gemaakt heb dat je soms zo kan reageren. Succes
Als je vriend straks thuis komt geef hem dan maar een dikke knuffel. Ik denk dat hij ook wel begrijpt waarom je een beetje boos reageerde. Het is ook niet makkelijk als je een miskraam hebt gehad.
Ik had m al een smsje gestuurd of hij eerder thuis wou komen, om het uit te praten. Dat ik er erg spijt van had en dat hij dit niet verdient. Zijn antwoord: komt goed lieverd, kom er zo aan
Fijn dat hij het zo goed opvat; is dus echt een lieverd. Laat 'm dat maar ff merken. Veel knuffelplezier
soms kunnen wij vrouwen idd erg bitcherig zijn (ik niet minder ) maar met al die stress uiten wij ons iets sneller dan onze mannetjes die houden het liever binnen dan dat ze het open gooien en na ik lees hebben jullie aardig wat meegemaakt meis ik kan me nog goed herinneren mijn bitch reacties na mijn miskramen de vragen verwijten noem maar op gieren toch nog door je lijf en tja dan reageren we soms niet al te lief leg uit wat jou bezig houdt en aan zijn smsje te zien houdt hij giga van je en gelooft in jullie zo reageerde mijn kereltje ook na alle ellende die wij moesten doorlopen meis komt vast allemaal goed als je maar in jullie liefde blijft geloven knuffelze
meisie toch, denk dat wij allemaal wel eens tegen onze mannetjes uitvallen het is dan net of je jezelf hoort maar niet meer kunt stoppen, zo te lezen in zijn sms is het een schat en gelukkig begrijpt hij je, ik hoop dat jullie een fijne avond hebben gehad saampjes en het weer bij gelegd hebben, ik wens je heel veel sterkte met de verwerking van de miskramen, het is niet niks en misschien heeft je vriend er ook meer last van dan hij laat blijken, hoop dat het snel raak is voor jullie en dat je je zwangerschap mag uitdragen..
Zo voelde het precies ja....ik hoorde mezelf maar kon niet meer stoppen. Hij heeft me gister nog wel ff goed de waarheid verteld....waar niks mis mee is, maar het belangrijkste is dat alles weer ok is
fijn dat het weer goed is Naomi!! zolang je eerlijk tegen elkaar kan blijven en de dingen uit blijft spreken komt het altijd goed!! ga maar lekker van elkaar genieten!! iedereen zegt wel een de verkeerde dingen
gelukkig maar, dat moeten we soms ook even kunnen slikken, is hij zijn ei ook kwijt, (het beroemde geven en nemen ) fijn dat alles weer goed is en in een goede relatie moet dit af en toe kunnen anders gaan we op onze tenen lopen en als je daarna ook nog goed met elkaar kunt praten groei je alleen maar meer naar elkaar toe! bewijs dat je een goede relatie heb meis! vooral zo houden
zo zie je meis blijf verwoorden wat je voelt en wat jou bezig houdt een open relatie is erg belangrijk ga niet dingen opkroppen want dan barst de bom een keer en zijn de brokstukken misschien niet meer te lijmen heel veel geluk met je mannetje jullie zijn vast een super paar geniet maar fijn van elkaar