bijna geen symptomen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Lidewij, Mar 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lidewij

Lidewij Lid

Feb 3, 2009
    10
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben zwanger van de 2e, wat echt een heerlijk gevoel geeft...maar vraag me af of het normaal is dat ik bijna geen symptomen heb afgezien dat mijn borsten iets groter geworden zijn. Bij mijn 1e had ik dat namelijk wel, elke dag hele erge misselijkheid. Ik voel me topfit nu!

2. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Mijn schoonzus heeft tijdens haar 4 zwangerschappen van niks last gehad, het leek net alsof ze niet zwanger was.
    Wees blij zou ik zeggen :)
    Bij mij begon het op 8 weken...

3. Hopefor2009

Feb 10, 2009
    41
    1
    0
    HR
    Omgeving Amsterdam
    Ik ben geen ervaringsdeskundige ( hoop wel dat dat snel wel zo is ;) ), maar volgens mij is er helemaal niks mis mee als je geen symptomen hebt hoor! Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er lekker van!

4. jetje79

jetje79 Nieuw lid

Feb 19, 2009
    2
    0
    0
    Ben nu 5 en halve week en heb nog nergens last van. Ben er wel blij om, maar zal niet te vroeg juichen, wat niet is kan nog komen natuurlijk. :(

5. misssporty

Oct 27, 2008
    10
    0
    0
    hier ook 6 weken zwanger en op wat grotere borsten na helemaal geen symptonen. Ben wel erg onzeker daardoor, maar zal vast wel goed zitten

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    5 weken zwanger en op wat krampen en rugpijn na + pijnlijke borsten eigenlijk verder geen klachten
    *even afkloppen want het kan altijd nog komen natuurlijk*

Mijn moeder had het tijdens de zwangerschappen van ons ook niet helemaal nergens last van gehad... Behalve van mijn zus toen kreeg ze ineens bloedverlies maar dat was het...

7. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    elke zwangerschap is anders dus kan heel goed hoor.
    bij mijn eerste had ik nergens last van. alleen een paar keer heftige bandenpijn heel in het begin.

bij deze. heb ik een wk geloof wk 7 of 8 wat last gehad van misselijkheid neit dat ik moest overgeven maar meer dat ik wat moest eten anders kwam het weer. dus ben die wk ook heel slecht wel 3 kilo aangekomen.
    verder heb ik nu weer nergens last van. alleen zijn mijn borsten iets gevoeliger. maar verder niet en vind het wel prettig hoor.

het kan zijn dat je nu andere geslacht met je meedraagt maar das volgens mij ook een fabeltje. mijn sachoonzusje bijv. die had eerst 2 jongens en bij de derde was ze in begin heel missleijk dus zelfs vk had gezegd goh dan is het vast dit keer een meid zij rose dingen kopen. bleek het bij pretecho toch een jongen. dus dat zegt ook echt niks. dr 4e verleip in het begin zoals de eerste 2 en dit was wel een meid.

Share This Page