Pop met haar gezocht!! Wie kan me helpen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Hope1979, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope1979

Hope1979 Actief lid

18 nov 2010
    202
    0
    0
    Hoi meiden,

Misschien dat jullie me verder kunnen helpen. Ik wil voor mijn jongste dochter die volgende maand 2 wordt een heel leuk verjaardagscadeautje kopen... nl een eigen pop. Samen met zuslief (bijna 4) hebben ze zowel bij oma als bij ons diverse poppen maar die zijn of van mijzelf of zelfs van oma vroeger of van zuslief. Aangezien beide dames heel erg op hun poppen gesteld zijn wil ik haar graag een eigen pop, poppenwagen en poppenbedje kopen.

Daarna dan ook weer scheiding maken en een deel van de poppenverzameling terug aan oma geven :) Tenminste... dat is mijn doel.

Ik wil haar een Ikea bedje kopen en dan een bedsetje bij Mini en Maxi (site... echt leuk!!) kopen. Als poppenwagen dan de quinny 4 in 1 set waar ik dan ook een dekentje met matrasje bij Mini en Maxi wil kopen. Blijft dus het belangrijkste over... de pop!!

We hebben dus heel veel van die bleehhh mama, papa, zzzzz zzzz poppen... daar wil ik een beetje vanaf omdat de poppen ook bij hun soms wel eens in bed liggen. Ik wil haar graag een pop met haar kopen, dat had mijn oude ook en die van mijn moeder ook en die vinden ze heel leuk. Je hebt er echter met een hard lijf (zoals die van mij) of een zacht lijfje... zelf vond ik de Götz pop - Maxy Aquini Holly heel erg leuk. Wat vinden jullie hiervan of waar zouden jullie voor kiezen ? Hij kost nl toch ongeveer 55 euro dus best duur voor een pop (hopelijk vind ze hem dan wel leuk!)

Liefs,

Hope

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Ik vind de poppen van corolle erg mooi

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.701
    2.511
    113
    Kijk eens op poppenverzameling.nl
    Hier worden heel veel verschillende soorten poppen verkocht. Met/onder haar, hardzacht lijf, donker/lichte huidskleur enz.

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Deze is zacht, webshop Dille en Kamille. Ze hebben ze met verschillende outfits.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Haba!

6. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
  7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik vind de Gotz en Corolle ook erg mooi. Hebben die fijn haar voor kleutertjes om mee te spelen/oefenen?

Mijn dochter kan net vlechten, maar de poppen/kaphoofd die ze nu heeft hebben of allemaal lagen in het haar of het klit enorm.. Dus wil dr ook graag een pop geven met 'fijn' haar.

Deel Deze Pagina