Hoi, ook ik heb twee vlindertjes.. (dit voelt goed om het zo op te schrijven dat ik twee vlindertjes heb) geeft me het gevoel dat het tastbaar is. Verder heb ik nu het idee dat mijn twee vlindertjes bij elkaar zijn. Ze zijn niet alleen en ik zal altijd van ze blijven houden mijn twee lieve vlindertjes.... Voor altijd in mijn hart.... Sandra
Hi sandra, ik zag dat het rond de tijd speelde dat ik ook mijn zoontje verloren ben. Al onze engeltjes waken over ons... Sterkte meis!
hey meid heel veel sterkte het voelt inderdaad goed het eens op te schrijven alle vlindertjes zullen nooit worden vergeten ook de jouwe niet veel liefs nathalie
Hi Sens, Gelukkig zijn ze bij elkaar daar ben ik blij om. Toch mis ik ze zo! Soms kijk in naar de wolken en voel ik dat ze er zijn. Wat een hoop verdrietige verhalen op deze site. Ik hoop dat we allemaal een wonder krijgen! Hoe gaat het nu dan met jou? San
Hi Eleni, Hoe gaat het vandaag met je? Ik zie dat je wacht op een spontane miskraam of een curretage. Ook daarvan weet ik hoe je je voelt. Mijn eerste echo van mijn eerste vlindertje toen klopte het hartje niet meer. Ik heb toen anderhalve week later een curretage gehad omdat het niet spontaan wilde komen. X
Hi nathalie, Dank je wel voor je lieve woorden. Ik wil ze ook niet vergeten.Bij mijn eerste vlindertje had ik een echo. daar hebben we een mooi lijstje omheen gekocht en dat staat nu op het dressoir. bij mijn tweede vlindertje had ik alleen de test. ik ga zaterdag iets moois kopen om de test erin te doen. Dan is het wat tastbaarder voor me. Met jou alles goed Lief san
Hoi, Ook van mij heel veel sterkte gewenst. Ben ook mama van 1dochter en twee vlindertjes Het verdriet gaat maar niet over, ik blijf er echt wel mee zitten liefs, miesje
Hi sanray Nogsteeds traantjes en onbegrip! Het zit nogsteeds in me, en voel me ook zwanger! héél onwerkelijk! Morgen naar vk.... dan zal het wel snel gaan gok ik! Liefs Eleni
Hoi Eleni, Meis ik weet hoe je je voelt! Je lichaam blijft je voor de gek houden. Je hebt nog alle verschijnselen. Ik leef met je mee. Ik weet hoe verschrikkelijk dit is. Heb je vandaag de curretage gehad? Denk aan je.. Liefs San
Hoi miesje, Dank je wel voor je lieve woorden. Als je wilt babbelen ik check regelmatig mijn reacties.. Liefs San
Hi sanray, was een heftige dag...veel gebeurd! eerst naar de vk, vervolgens naar het ziekenhuis voor een bezoek aan de gyn. nu pilletjes meegekregen (cytotec) om de mk op te wekken! ik durf niet....... Dinsdag staat er ook een curettage in de planning! Pfff...wat een gedoe! Hoe is het met jou meid? Nog heel veel verdriet of kan je het steeds beter een plekje geven? Liefs Eleni
oh meid wat heb jij een moeilijke dag achter de rug. je zal wel moe zijn, kost zoveel energie.. die pilletjes om het op te wekken heb ik ook als voorstel gekregen. dat heb ik niet gedaan eigenlijk meer omdat ik bang was voor de spontane miskraam en omdat ik ons "wurmpie"nog niet los kon laten. Ik heb ons wurmpie bij me kunnen houden tot de curretage. achteraf voelde dit heel fijn voor mij. ons wurmpie wilde ook nog niet weg. Voor mij voelde het "'beter" om het via curretage te doen.voor iedereen is dat natuurlijk anders.ik weet niet wat voor jou goed voelt. Je moet doen wat voor jou het "beste"voelt. Heb je een echo of heb je nog de zwangerschapstest? Ik heb een week na de curretage een heel mooi lijstje van nijntje gekocht. daar heb ik de echo in gedaan en die staat nu op het dressoir. Van mijn laatste miskraam heb ik nog wel de zwagerschapstest. Daar wil ik nog iets moois omheen kopen. Van mijn moeder heb ik een mooi kistje gehad. Daarin zitten alle spulletjes van de eerste en nu ook de zwangerschapstest van de tweede die komt er ook bij. Elke dag ben ik er nog mee bezig.Nog steeds voelt het onwerkelijk. Zoveel vragen waar ik geen antwoord op krijg. Probeer mijn leven weer op te pakken nu. Eleni als je wilt praten of huilen, vragen wil stellen of wat dan ook, ik ben er voor je! Knuf san
He meis, Tuurlijk mis je ze ik mis zeker mijn zoontje echt heel erg al weet en voel ik ook dat hij vaak bij me is maar ook bij zijn oma. Echt heel lief gewoon. Voor sommigen mss zweverig maar ik heb daar geen bevestiging in nodig. Hier gaat het wel. Ik vind het soms nog heel erg zwaar en huil ik veel. Ik ben ook nog erg vergeetachtig...mijn hoofd zit nog te vol al gaat het wel al wat beter. Ik neem even rust nu na 3 mislukte pogingen. Alles in je eentje verwerken is niet alles...maar ff kracht verzamelen... Hopelijk gaat het met jou ook steeds een beetje beter....
Ai Eleni...hopelijk doet de Cytotec wat het moet doen. Bij mij was het na 1 pilletje en 2 uurtjes wat weeenactiviteit gebeurd. Ik was echt blij dat het zo kort heeft geduurd. Helaas bleef ik vreselijk bloedden en moest ik met spoed naar de ok. Ik hoop dat je dat bespaard blijft! Sterkte en een hele dikke dikke knuffel. Ik weet waar je doorheen moet