ook vals getest met zw.sensitest, laat het weten!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lillyenco, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    #1 lillyenco, 20 mei 2010
    Laatst bewerkt: 20 mei 2010
    Dames,

Zoals een aantal van jullie weten had ik op 15-05 een vals positieve test ( zie mijn fotoalbum) van sensitest, waardoor ik een aantal dagen in een roes zat, en onzekerheid, moest het door de gyn laten controleren dmv een bloedtest..

Ook heeft mijn man positief getest vannochtend met sensitest. Zowel zw. test als ovu test... ik wist niet dat hij een eisprong kon hebben of zwanger kon raken :D.

Nu kreeg ik van sensitest een formulier om anoniem je mening te geven.. ( blijkt niet anoniem te zijn.. niet dat dat uitmaakt maar ter informatie) en heb het daar ingevuld.. uurtje later een mailtje terug met daarin dat het uitermate vervelend is en hun mij wel een ander pakketje willen toesturen..

Dit is een tip voor alle meiden, om gewoon te mailen! Ik ga ervoor om mijn geld terug te krijgen want die testen hoef ik niet meer.

Dat is ook de reden dat ik dit topic open om andere meiden te waarschuwen! Ik zeg niet dat ze allemaal even slecht zijn.. maar ik zal ze zeker niet aanraden...

liefs wendy

2. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hmm vervelend dat je een valse test had...:(

Ik kan echter niet zeggen dat ik dezelfde ervaring met Sensitest heb... Eigenlijk zeer goede ervaringen mee! Zowel met de ovutesten als de midstream zw testen... Altijd wit behalve toen ik zwanger was uiteraard...

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jee meid wat een domper!!! Ik gebruikte ze ook altijd, nooit problemen maar ben toch overgegaan op K2V5.
    Succes in de volgende ronde.

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik heb eigenlijk ook alleen maar goede ervaringen met Sensitest.
    Zowel met ovu als zwangerschapstest. Maar ik heb dan ook nog nooit mijn man een test laten doen!!! :D
    Hier mijn Sensitest van gisteren, vanmorgen had ik ook een superpositieve Kruidvat, dus deze is wel goed positief:

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @marije, super meid, gefeliciteerd ben blij dat het bij jou wel goed was!!!

6. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    Denk dat je sensitest alleen kan als positief kan zien als het lijntje even dik is als de controlelijn en als het roze is (uiteraard).
    Hoor namelijk van veel mensen dat zij altijd een licht streepje hebben op de test, ook als ze niet zwanger zijn.

Ik heb trouwens ook gehoord dat als je pco hebt je zw. test weleens vals positief aan kan geven... weet niet in hoeverre dit waar is, maar heb het vaker gehoord hier op het forum.

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik heb dit nagevraagd aan de gyn, dit is niet waar. Al weet ik niet of dit in de praktijk zo is. Maar ik vind het toch apart dat mijn man dan ook positief kan testen.. dit was een iets dikkere lijn dan mijne.. ( misschien heb ik die test nog zal ik een foto van plaatsen)

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik heb met predictor (die vroege test) mijn man s laten testen en hij testte ook positief.. ook een mailtje gestuurd.. kreeg toen terug dat hij maar naar de ha moest gaan want dat was natuurlijk niet goed.. zijn hormoonhuishouding.. kon nl niet aan de test liggen.. YEAH SURE!!!.. maar thnx voor de waarschuwing meid.. mocht t stiekem ooit nog van toepassing zijn gebruik ik die iig niet..;)

ontzettende bummer zeg zo... hopelijk de volgende ronde een mooie echte test!!!..

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ja ik vind toch dat ik het moet melden hier, aangezien iedereen altijd advies vraag naar ovu en zw. testen. Ik wil andere meiden behoeden voor de telleurstelling die ik heb gehad! ( lees een hele dag verdrietig en down.. na negatieve test erna ( met kv) )

10. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Jeetje zeg, dat is echt balen!! Ik heb de foto van de test gezien en hij zag er echt hartstikke positief uit. Wat een domper:(
    Ik heb ze zelf ook besteld, zal vandaag wel binnenkomen, nu weet ik in ieder geval dat mocht ik hiermee ooit positief testen ik nog maar niet al te blij moet zijn.

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    nena, ik zal ze als ik jou was niet aanpakken, ze opbellen en zeggen dat je zwanger bent ofzo?? proberen je geld trg te krijgen, kan jebeter uitgeven aan kv testen 2 v 5 euro

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb de ovu testen ervan gebruikt, zie mijn banner! in 1 maand
    en de zwangerschapstesten gaven steeds nega aan terwijl andere testen posi waren (vond ik ook al zo vreemd) dus eigenlijk bij mij een ander soort valse test

13. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hier helaas dezelfde ervaring met sensitest.
    elke maand weer kwam er een duidelijk streepje te staan en war er weer die hoop maar alle andere testen bleven negatief en uiteindelijk weer ongesteld.
    heb op een gegeven moment ook een klachtmail gestuurd maar sensitest en binnen 5 minuten werd ik gebeld met hoe het nou allemaal zat en ik kreeg ook opnieuw testen thuisgestuurd.. heb ze nooit gebruikt en bij mezelf gezworen dat ik ze nooit meer zal gebruiken.. doe maar maar die van de kruidvat!

ik hoop dat je je geld terug zal krijgen.

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik ga het zeker proberen, ik heb nog geen reactie gehad... heb ik dat morgen niet dan ga ik ze bellen!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat vervelend :(
    Ik heb zelf de dipsticks van sensitest gebruikt (zwanger- en ovutesten) en die zijn me zeer goed bevallen. Heb 13 dagen na mijn ei getest en de streep was echt al duidelijk. Meteen ook een andere test gedaan met dezelfde urine en die was ook positief.
    Ik hoop dat je snel een goede positieve test hebt meid!

16. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Hoi, ik heb de testen toch maar aangepakt. Eigenlijk meer ook omdat ik benieuwd was wat de test bij mij zou doen. Ik heb een test gedaan en inderdaad ook een licht positieve uitslag. Binnen de tijd en echt licht roze. Mijn banner klopt ws niet hoor. Ik heb vanwege pilstop geen flauw idee wanneer mijn nod is. Dus morgen maar weer eens testen om te kijken of hij ook donkerder wordt.

17. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He meiden... Ik heb van mijn verloskundige gehoord dat die testen die je vroeger kunt doen niet betrouwbaar zijn omdat je pas vanaf 20 hcg kunt zeggen dat je zwanger bent en die testen slaan al positief uit bij 10 hcg... Dus om teleurstelling te voorkomen houd ik het lekker bij kv2v5 :D

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @nena,

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @nena, Ik zal dr niet teveel op vertrouwen in elk geval..

ik heb die man gesproken..hij heeft me toegezegd dat ik mijn geld trg krijg maar mag het pakket trg sturen....doe het retour afzender want ik ga niet betalen voor het terugsturen...

20. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik heb onlangs sensitest zw testen gedaan die gekocht zijn 2-3 weken geleden ... vanaf 9 mei licht positief afgelopen maandag zelf al wat donkerder toen met dezelfde urine kruidvat gedaan want ik had een paar dagen ervoor met kruidvat ook een licht pos test wat denk je helemaal wit met kruidvat ... nu had ik nog een sensitest liggen die wat ouder is (een paar maanden geleden gekocht) en die bleef dus wit ik denk gewoon dat de laatste partij gewoon niet goed is ook heb ik er 2 testen bij gehad waar je helemaal langs de zijkant een pennestraap had daarnaast de testlijn zichtbaar en daarnaast de C lijn ik heb ze gemaild en moest een foto maken maar heb me kabeltjes nog niet gevonden door de verhuis dus ga ze zeker die foto mailen ...
    Ik weet dus ook nog niet of ik zwanger ben of niet want zit vandaag op dag 40 en nog steeds niet ongesteld ...
    2 jaar geleden wel supergoede ervaring met sensitest niet zwanger was echt wit en zwanger was dus echt een streep ...
    Maar met kruidvat heb ik ook 2 valse testen gehad
    Als blijkt dat ik echt niet zwanger ben deze ronde dan ga ik ze ook een mail sturen ... want dit is echt valse hoop geven ...

Deel Deze Pagina