Babylee, ik zal als ik jou was zeker een mail sturen, ik heb wel het mail adres.. ( niet zeggen dat je het van mij hebt) Erin vermelden dat je man ook getest had en die ook positief was! Dan beid hij je een ander pakket aan en jij zegt gewoon dat je je geld terug wilt...
Fluttesten zijn dat inderdaad; ik heb twee jaar terug ook een zwangere man gehad. Heb er verder niks me gedaan, maar waarschuw wel geregeld mensen dat ze die tests dus niet moeten kopen. Ik maak dus anti-reclame voor ze.
@lien, doe ik dus bij deze ook @babylee, ik heb die robert gister gesproken en hij gaat mij nieuwe zw. testen toesturen en nieuwe ovu testen, ook krijg ik mijn geld terug. GELUKKIG!
heb vanmorgen nog een keertje getest met de sensitest dipstick met ochtend urine nav de lichte streep op de test van gisteren. maar hij was vanmorgen echt witter dan wit
Hier had ik bij mijn 1e zwangerschap positieve ervaringen met Sensitest: test bleef wit als ik niet zwanger was, en de 1e keer dat er wel een streepje kwam was dat terecht: ik was zwanger. Nu zijn we bezig voor een tweede en nu ben ik niet meer zo tevreden. Heb al een paar keer getest (o.a. door onregelmatige cyclus tijdens afbouwen van borstvoeding), en 9 van de 10 keer blijft de test (terecht) wit. Helaas heb ik ook al 1 keer een vals positieve test gehad. Het was een heeel licht streepje, maar wel zichtbaar. Paar dagen daarna getest met predictor early (wist toen de slechte verhalen nog niet) en ook die was vals positief. Ik heb geen stappen ondernomen. Van predictor weet ik dat ze met het verhaal "vroege miskraam" komen. Dat is bij mij zeker niet het geval geweest. Achteraf heb ik mijn eisprong een beetje kunnen plaatsen en toen ik de test deed had ik die net wel/net niet gehad. Nou ja, lang verhaal kort. Voor mij geen sensitesten en predictor meer... Ik ben nu overgegaan op matcare.