hoi hoi allemaal even voorstellen, ik ben Sandra 28 jr en mij vriend (gerdjan) is 26 uit mij vorige relatie heb ik 2 kinderen al twee flinke jongens van 9 en 5 jr .. na mij miskraam met spiraal hebben we besloten om toch voor een kindje van ons samen te gaan..omdat ik een spiraal heb gehad weet ik dus nie hoe en wannneer mij cyclus is enc ...afgelopen maandag 4 juni heb ik spiraal laten verwijderen en 2 dagen daarna heb ikeen lichte vloeiing gehad nu zaterdag heb ik onwijs last van mij rug en buik... zou het mogelijk zijn ? groetjes sandra
Hoi welkom hier. was het een koperspiraal? of een met hormonen? Als je 4 juni je spiraal hebt laten verwijderen, dat is 5 dagen geleden dus, kun je nu nog helemaal niet zwanger zijn De vloeiing was waarschijnlijk je ongi. Je kan (zoals je me vertelde in je mailtje) nu wel zwanger worden, maar wil je weten hoe je cyclus loopt dan zou ik in ieder geval nog 1 menstruatie afwachten. Succes!
het was het mirena spiraaltjuh... we gaan ons best doen .. kan bijna nie wachten maar vanaf die dag van mij vloeiing kan ik gaan berekenen wanneer mij eisprong is?
ja, je kan ongeveer 14/15 dagen na die eerste dag aanhouden, maar dan moet je cyclus wel gelijk een normale cyclus zijn.
dank jullie allemaal ... groetjuhs sandra hoop jullie snel te vertellen over de toekomstige baby .. zijn druk aan het werk er voor dus zal hopelijk snel lukken